Welkom op het weetjewel forum, van en voor Transporter rijders.
Wil je geen advertentie blokken zien in het forum, dan moet je inloggen.
Dan verdwijnen ze.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T4 newbee ... needs some help!

vragen over de T4
Plaats reactie
McMurti

T4 newbee ... needs some help!

Bericht door McMurti » zo jul 20, 2008 11:23

Hoi! Hier sta ik dan, als complete leek tussen een heleboel ervaringsdeskundigen!
Ik keek al langer uit naar de aankoop van een wagen die kan doorgaan als zwerfwagen - een busje kortom!
Onlangs hakte ik de knoop door: mijn keuze lag snel vast ... het zou een VW worden en een T4 past binnen mijn budget.
Toch zijn er nog heel wat vragen die gepaard gaan met de aankoop van een T4?
Wat zijn de beste keuzes? 1.9 tDi? 2.4? Enkele of dubbele cabine? Kan je comfortabel slapen in de laadruimte van een dubbele cabine?
Kies ik beter een busje met veel ramen of heb je ook voldoende zicht op de weg in een busje met minder ramen?
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het invoeren vanuit NL naar BE? => Daar is nl. een leuk (en veel uitgebreider) aanbod van busjes!
Wie kan mij met deze vragen helpen? Ik sta te popelen om een busje te kopen, maar ik blijf hangen in deze twijfel!
Voor ik evt. naar NL afreis zou ik toch graag wat antwoorden hebben op al deze vragen ....
Alvast bedankt voor enige informatie! Vriendelijke groet, McMurti

Multivan Generation
Contacteer:

Re: T4 newbee ... needs some help!

Bericht door Multivan Generation » zo jul 20, 2008 13:25

Hallo,
Allereerst welkom op dit forum...
Voor specifieke vragen over invoeren van Nederland naar België kun je je het beste richten tot het Belgische T4 forum.
http://www.belgian-t4-club.be/phpBB2/index.php
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...

Plaats reactie