Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

aircowensen

vragen over de T4
Plaats reactie
Roger B. (11)61

aircowensen

Bericht door Roger B. (11)61 »

Ik wilde eigenlijk nog eens een keer een dubbele clima inbouwen, maar vanwege kosten en tijd overweeg ik nu ene gewone airco.

Scheelt het kwa werk veel, een gewone of clima?

Kun je op een gewone airco ook een tweede warmtewisselaar (laten) aansluiten voor achterin (ivm de honden)
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
René
Locatie: Heerhugowaard gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.
Contacteer:

Re: aircowensen

Bericht door René »

Werk aan de voorzijde en in de auto is gelijk, dus maakt niet uit of je voor een clima of airco plaatst.
Als je achterin toch een tweede verdamper/condensor (weet ff niet welke van de 2 in de auto zit) kun je net zo goed de clima plaatsen, komt alleen nog een extra kabelboom bij, dus als je toch aan de gang gaat, dan wist ik het wel.

Succes met je keuze.

René
Roger B. (11)61

Bericht door Roger B. (11)61 »

het plaatsne van de regeling is niet probleemgevend bij 96ér? overigens had ik begrepen dat bij airco het oude kachelhuis blijft zitten vandaar dat ik dacht dat het wel scheelt in werk...

Overigens zit de verdamper in de auto... verdampen heeft warmte nodig, dit wordt aan de lucht onttrokken om zo de lucht koeler te maken
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
René
Locatie: Heerhugowaard gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.
Contacteer:

Bericht door René »

Dat zou kunnen, maar dan nog moet een groot gedeelte van je dachboard eruit om ruimte te krijgen om de hele boel te wisselen. Had dit trouwens laten doen toen ik de bus net had, wat een klerezooi hyad die vent er van gemaakt zeg.
Gewoon complete kachelbak omzetten, iets meer werk, maar wel 100% met de juiste delen binnen handbereik.

Thanks voor uitleg btw (by the way)

René
Plaats reactie