Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

navigatie actie volkswagen

vragen over de T5
Plaats reactie
mark...
Berichten: 55
Lid geworden op: 12 mar 2007, 10:09

navigatie actie volkswagen

Bericht door mark... »

Hallo
ik heb bezig met een andere transporter aan te schaffen.De t5 die ik nu heb heeft een mfd, d versie. De dealer heeft actie met pioneer navigatie/radio die zoals deze in het dashbord ingebouwd is.
Heeft iemand deze al ,en bevalt deze?
Ik vroeg me af of deze ook,zoals de tom tom restaurants,supermarkten enz erin heeft zitten.
misschien wat andere aanbevelingen betreft navigatie?

vast bedankt
Mark
Gebruikersavatar
appie
Berichten: 386
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:04
Locatie: zwarte haan
Contacteer:

Re: navigatie actie volkswagen

Bericht door appie »

Mijn ervaring is dat je met een tomtom / vdo mio oid veel flexibeler en actueler bent dan enig inbouw toestel
Neemt de bus!
Gebruikersavatar
hendrikus
Berichten: 749
Lid geworden op: 13 mar 2007, 19:56
Locatie: grunn

Re: navigatie actie volkswagen

Bericht door hendrikus »

ik weet niet wat de prijs voor deze actie is en welke Pioneer navi het is, maar ik vind een ingebouwde navi vele malen mooier als een losse zoals een TT oid.

Daarnaast heb je met de completere Pioneer navi radio's vaak een boel fijne optie's, zoals een Ipod bediening, BT carkit, SD geheugen kaart sloten voor eventuele MP3's. Wil je dit ook op een TT hebben moet je ook al snel rekenen op bedragen van rond de 400euro.

Daarnaast vind ik een TT erg lelijk in een auto als je hem met zo'n zuignap id auto hebt met een los snoertje. Ben alergisch voor dit soort losse snoertjes. Als je dan toch een boel geld uitgeeft voor een nieuwe auto, zou ik alles netjes in laten bouwen.
T4 2.5TDI 88pk 1999
johani03
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 sep 2008, 19:05
Locatie: limburg

Re: navigatie actie volkswagen

Bericht door johani03 »

Heb in onze andere auto een ingebouwde navi maar daarnaast plak ik nog iedere keer mijn tom tom tegen de voorruit en als ik met de T5 ga :ikrij plak ik weer de TT tegen de voorruit en hebben in beide auto's een parriot carkit en heb altijd de radio aanstaan dus geef de voorkeur aan een "flexibele" navigatie.
Gebruikersavatar
Rolf T5 54
Berichten: 133
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:55
Locatie: Drenthe!!

Re: navigatie actie volkswagen

Bericht door Rolf T5 54 »

Gewoon doen veel goedkoper sneller en meer aan te sluiten. Kies wel voor het toestel met bluetooth. Ik rijdt al jaren met de avic x1 en het is fantastisch zo snel als die is, ik rijdt voor mijn werk veel in een ander merk met achteraf ingebouwde navigatie maar die kunnen niet op tegen de pioneer.
Ook de eventuele updates zijn veel goedkoper.
Ook met de inbouwframes is het net of het toestel af fabriek ingebouwd is inclusief de blauwe verlichting.
Damy

Re: navigatie actie volkswagen

Bericht door Damy »

Ook ik heb 2 nieuwe T5 bussen besteld met in allebei de "actie" Pioneer ik heb nu een af-fabriek MFD erin en beviel me prima echter de Pioneer vind ik mooier, strakker en schijnt nog beter te zijn...
Een losse Tom-Tom, VDO of andere los hangende gevaarlijke projectielen vind ik goedkoop staan, en buiten dat inbouw altijd werkt.
Mensen om mij heen hebben van die losse zooi van VDO en Sony je bent al op plaats van bestemming eer deze ontvangst hebben en je moet ze altijd opbergen, zo'n vieze vette zuiger op je voorraam, los snoer door je auto...kortom ziet er niet uit....

:gekte :klappen he he dat is eruit en het is mijn persoonlijke mening.....
Plaats reactie