T1 Spijlbus 1962 uit Calafornia (Nervada) licht een lief 1600cc motortje in, intreur is allemaal orgineel etc etc en verscheurd natuurlijk in de jaren nieuwe safari raampjes, nieuwe banden ruitewissers etc etc etc.
Toekomst plannen:
- uitgebreide roestbehandeling bodem en wielkasten (wordt uitbesteed)
- water rand (waar imprial aan vast komt) behandelen met hammerriet
- alle raam rubbers vervangen
- deuren afstelle
- trekhaak (voorzorgmaatsregelen)
De foto's eindelijk!.
![Afbeelding](http://lh6.ggpht.com/_aE0o1F3rqyg/SRit9pCDW3I/AAAAAAAAAI4/qo_jG3LaeM4/ad19710_img2_large.jpg)
waarom geen T4 110pk of T5 multivan etc. reden is simpel, ik heb een grotere lease wagen gekregen voor me dagelijks vervoer en me T4 gebruikte ik alleen voor de band en wat boodschapjes etc, en een nieuwe bus betaalde k me scheel aan de belasting etc..
voor een goede prijs heb ik deze bus kunnen kopen en ben erg super happy mee, geen T4 4 ever of T5 4 life meer, maar gewoon T1 :D ik blijf weetjewel.com altijd volgen en als k kan helpen probeer ik dat altijd te doen
![neutral :mail](./images/smilies/mail.gif)
ex
![fun :T44EVER](./images/smilies/T44EVER.gif)
frank