Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Vragen Vragen & wie/kent heeft ervaring met dit bedrijf
-
- Berichten: 28
- Lid geworden op: 21 sep 2008, 20:25
Vragen Vragen & wie/kent heeft ervaring met dit bedrijf
Hallo allemaal,
Nummer 4 kondigt (als alles goed gaat) zichzelf in maart aan dus ik heb nog even. Maaaar ik ben wel al geruime tijd op speurtocht naar een t4. Waarom een t4? Ruimte en het heeft met budgettaire redenen te maken.
Op mijn speurtocht kwam ik het volgende bedrijf tegen met diverse t4's te koop.
http://www.vdweijdenbedrijfsautos.nl iemand hier ervaring mee??
Wat mij enorm tegen valt is het aanbod in duitsland. Althans prijstechnisch gezien dan. Ik vind ze nog stevig aan de prijs en ik kijk dan vooral op mobile.de Er komt tenslotte ook nog bpm bij e.d.
Het liefst ga ik voor een multivan maar die ligt buiten mijn bereik. Dan komt de caravelle, aanbod in NL is nihil. Blijft over de transporter kombi, niks mis mee maar kaal!!
Ik rij nu een ford mondeo diesel en ik verwacht bij inruil daar nog € 4500 voor terug te krijgen. Als ik daar +/- 7000 bijleg......weet je mijn budget
http://link.marktplaats.nl/214570324 T5 ?? hoe kan dat??
http://link.marktplaats.nl/202695202 fraai exemplaar met relatief lage km stand
DAT is gek kom ik dezelde auto nog een x tegen http://link.marktplaats.nl/213009719
http://autotelegraaf.nl/autokopen/toon/ ... =speurders en deze dan tenslotte
Nummer 4 kondigt (als alles goed gaat) zichzelf in maart aan dus ik heb nog even. Maaaar ik ben wel al geruime tijd op speurtocht naar een t4. Waarom een t4? Ruimte en het heeft met budgettaire redenen te maken.
Op mijn speurtocht kwam ik het volgende bedrijf tegen met diverse t4's te koop.
http://www.vdweijdenbedrijfsautos.nl iemand hier ervaring mee??
Wat mij enorm tegen valt is het aanbod in duitsland. Althans prijstechnisch gezien dan. Ik vind ze nog stevig aan de prijs en ik kijk dan vooral op mobile.de Er komt tenslotte ook nog bpm bij e.d.
Het liefst ga ik voor een multivan maar die ligt buiten mijn bereik. Dan komt de caravelle, aanbod in NL is nihil. Blijft over de transporter kombi, niks mis mee maar kaal!!
Ik rij nu een ford mondeo diesel en ik verwacht bij inruil daar nog € 4500 voor terug te krijgen. Als ik daar +/- 7000 bijleg......weet je mijn budget
http://link.marktplaats.nl/214570324 T5 ?? hoe kan dat??
http://link.marktplaats.nl/202695202 fraai exemplaar met relatief lage km stand
DAT is gek kom ik dezelde auto nog een x tegen http://link.marktplaats.nl/213009719
http://autotelegraaf.nl/autokopen/toon/ ... =speurders en deze dan tenslotte
Laatst gewijzigd door alibibrami op 18 dec 2008, 09:55, 1 keer totaal gewijzigd.
- Donald4Motion
- Berichten: 4426
- Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
- Locatie: Tuuuuus voor de buus
Re: Vragen Vragen & wie/kent heeft ervaring met dit bedrijf
Die T5 zou ik laten staan, omdat dat volgens mij het éérste jaar was en ze veel kuren(correct me if i'm wrong!)
Die zwart T5 zou mij wel aanspreken, gewoon leuke kleur maar qua prijs zou ik er nog wel wat af zien te pingelen.
Je zou je wagen (als het mogelijk is) particulier moeten verkopen zodat je wat beter onderhandelingsvoorwaarden heb, namelijk gewoon cash geld.
Die zwart T5 zou mij wel aanspreken, gewoon leuke kleur maar qua prijs zou ik er nog wel wat af zien te pingelen.
Je zou je wagen (als het mogelijk is) particulier moeten verkopen zodat je wat beter onderhandelingsvoorwaarden heb, namelijk gewoon cash geld.
Re: Vragen Vragen & wie/kent heeft ervaring met dit bedrijf
Zwarte T5Donald4Motion schreef:Die zwart T5 zou mij wel aanspreken, gewoon leuke kleur maar qua prijs zou ik er nog wel wat af zien te pingelen.
Is toch een T4 met wijsneus
Was je verblind door de mooooie kleur
Gr,
bob.
T6 - 204 DSG LWB Indium grey metallic met 20"
- harry t5 191
- Berichten: 3074
- Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:08
- Locatie: Zeijen
Re: Vragen Vragen & wie/kent heeft ervaring met dit bedrijf
De laatste 2 advertenties (van een zwarte t4) gaan over twee verschillende autoos!
De ene is een bezine , de andere een TDI.
Maar let op;automaat!
De ene is een bezine , de andere een TDI.
Maar let op;automaat!
groeten Harry, uit het mooie Drentse land.
Re: Vragen Vragen & wie/kent heeft ervaring met dit bedrijf
Die 2 advertenties van die caravelle die het zelfde zijn.
1 heeft er 260.000 km gelopen en de andere 147.000 km.
Dus dankzij dit gegeven geloof ik km stand 260.000 ook niet meer.
1 heeft er 260.000 km gelopen en de andere 147.000 km.
Dus dankzij dit gegeven geloof ik km stand 260.000 ook niet meer.
Pim 328 --> Ex Multivan '02 TDI nu 190 pk en 410 Nm
Nu Passat cc 2.0 tdi 170pk Highline Full options
Nu Passat cc 2.0 tdi 170pk Highline Full options
-
- Berichten: 28
- Lid geworden op: 21 sep 2008, 20:25
Re: Vragen Vragen & wie/kent heeft ervaring met dit bedrijf
Morgen ga ik een rondje rijden met een 1.9 d 50kw en een 2.5d Beide t4's staan bij v/d Weijden in Alphen a/d Rijn. Het zijn allebij zeer basic auto's maar daar is de prijs ook naar. Het oog wil ook wat dus is het een optie om een interieur van een multivan in te bouwen? ik heb er een paar zien staan op marktplaats.
- Multivan Generation
- Berichten: 33851
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
Re: Vragen Vragen & wie/kent heeft ervaring met dit bedrijf
reken bij een fatsoenlijk multivan interieur zeker op 2500-3000 euro.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Re: Vragen Vragen & wie/kent heeft ervaring met dit bedrijf
Voor interieur zouje ook bij onze ooster buren kunnen shoppen. ebay mobile .de en kijk eens bij onderdelen dan
RUBBEREXPRESS
-
- Berichten: 28
- Lid geworden op: 21 sep 2008, 20:25
Re: Vragen Vragen & wie/kent heeft ervaring met dit bedrijf
En als ik nu een grijskenteken ombouw naar multivan/caravelle uitvoering??
Dan moet ik BPM bijbetalen maar dat moet ik ook als ik een multivan bij onze oosterburen aanschaf en die keus vindt ik behoorlijk tegen vallen (de prijs dan) en de keus in grijskenteken is een stuk ruimer hier in nl.
Dan moet ik BPM bijbetalen maar dat moet ik ook als ik een multivan bij onze oosterburen aanschaf en die keus vindt ik behoorlijk tegen vallen (de prijs dan) en de keus in grijskenteken is een stuk ruimer hier in nl.
- Multivan Generation
- Berichten: 33851
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
Re: Vragen Vragen & wie/kent heeft ervaring met dit bedrijf
je logica klopt.
dus je bouwt een grijskenteken auto om, met een multivan interieur,
en dan de rest bpm afdragen, daar komt het op neer.
Dus kostenposten: interieur kosten, haal kosten, BPM kosten.. Plus natuurlijk nog een bus...
dus je bouwt een grijskenteken auto om, met een multivan interieur,
en dan de rest bpm afdragen, daar komt het op neer.
Dus kostenposten: interieur kosten, haal kosten, BPM kosten.. Plus natuurlijk nog een bus...
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
- Roger B. (11)61
- Berichten: 9154
- Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
- Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)
Re: Vragen Vragen & wie/kent heeft ervaring met dit bedrijf
en het probleem dat als je een te jonge bus neemt (was het nu vanaf 98??) dat je er in NL na ombouw van grijs naar geel geen geel kenteken voor kunt krijgen omdat PON voor een bedrijfschassisnummer geen conformiteitsverklaring voor de gordels en dergelijke voor geel kenteken op af geeft
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
-
- Berichten: 28
- Lid geworden op: 21 sep 2008, 20:25
Re: Vragen Vragen & wie/kent heeft ervaring met dit bedrijf
vanaf welk bj wel???
Re: Vragen Vragen & wie/kent heeft ervaring met dit bedrijf
ik bedoel interieur worden namelijk genoeg aan geboden in de brd import kan ook en ook heus wel voordelig de duitsers hebben luxere bussen dan in nederland.
Tja en luxe kost wat extra maar dan heb je ook wat
Of doe als mij koop een bus ex politie personen bus. door vorige eigenaar naar dubbel cabine gekeurd. ik daarna weer naar geel camper kenteken en bpm was ooit al betaald van wege dat het een pw bus is geweest
Tja en luxe kost wat extra maar dan heb je ook wat
Of doe als mij koop een bus ex politie personen bus. door vorige eigenaar naar dubbel cabine gekeurd. ik daarna weer naar geel camper kenteken en bpm was ooit al betaald van wege dat het een pw bus is geweest
RUBBEREXPRESS
-
- Berichten: 28
- Lid geworden op: 21 sep 2008, 20:25
Re: Vragen Vragen & wie/kent heeft ervaring met dit bedrijf
Als ik het goed begrijp heeft het ombouwen vanaf bj 98 grijs naar geel geen zin om dat er geen CVO voor wordt afgegeven. hmmm ok die vlieger gaat dus niet op.
Importeren:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Stel ik wil deze importeren. Aan welk bedrag moet ik dan denken wat ik aan BPM moet betalen??
Importeren:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Stel ik wil deze importeren. Aan welk bedrag moet ik dan denken wat ik aan BPM moet betalen??
Re: Vragen Vragen & wie/kent heeft ervaring met dit bedrijf
Hoi,
Ziet er leuk uit. Het ligt aan de nieuwwaarde van de auto.
Nieuwwaarde: 35.000 1400 BPM
40.000 1500 BPM
45.000 1700 BPM
Deze bedragen zijn het ongeveer. Ik heb laatst ook een T4 vr6 caravelle uit Duitsland gehaald maar die was van 98 en dat koste ongeveer 800 aan BPM. Als je hem gaat ophalen of een andere auto laat hem NIET APK keuren bij het RDW. Als er wat aan is dan kun je beter bij je eigen garage zijn als bij het RDW. Dan moet je weer een nieuwe afspraak maken en daar gaat heeeeeeeeeeeeeel veel tijd inzitten.Terwijl het bij je eigen garage zo geregeld is.
Als je de juiste nieuwwaarde van de auto weet( IN NEDERLAND IN 2000 )dan kun je het nog beter berekenen.
Succes met je aankoop.
Gr Patrick
Ziet er leuk uit. Het ligt aan de nieuwwaarde van de auto.
Nieuwwaarde: 35.000 1400 BPM
40.000 1500 BPM
45.000 1700 BPM
Deze bedragen zijn het ongeveer. Ik heb laatst ook een T4 vr6 caravelle uit Duitsland gehaald maar die was van 98 en dat koste ongeveer 800 aan BPM. Als je hem gaat ophalen of een andere auto laat hem NIET APK keuren bij het RDW. Als er wat aan is dan kun je beter bij je eigen garage zijn als bij het RDW. Dan moet je weer een nieuwe afspraak maken en daar gaat heeeeeeeeeeeeeel veel tijd inzitten.Terwijl het bij je eigen garage zo geregeld is.
Als je de juiste nieuwwaarde van de auto weet( IN NEDERLAND IN 2000 )dan kun je het nog beter berekenen.
Succes met je aankoop.
Gr Patrick