Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Multivan Generation

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33713
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Multivan Generation

Bericht door Multivan Generation »

Hallo,
wij zijn Peter en Diana en Eliane Koopman.
We hebben de allereerste meeting meegemaakt in Almere in 2002.
Toen stond onze bus in bestelling en zijn we met een andere bus gek meegereden.

De bus toen met wat opties gekocht, maar uiteindelijk is het hele interieur er uit gegaan,
en is er een Multivan 2 generation interieur in gemaakt, compleet met dubbele climatronic.
Afgelopen jaar weer een stap verder gegaan,
en is er een westfalia hefdak op gemaakt, xenon verlichting er in, stabilisator stang aan de achterzijde, en een RVS uitlaat op maat.
Ik probeer van alles wat ik doe een zo goed mogelijk verslag te maken, met veel foto's en schrijf daar artikelen van,
die vaak wat verder gaan, als even een verslagje, dus ook met achtergrond informatie en dergelijke.

Vaste bezoekers kennen de artikelen wel, nieuwkomers zullen ze vanzelf leren waarderen :knipoog

Vroeger actief als Peter-111 op weetjewel, maar om principiële redenen, had ik toen, zoals een aantal anderen ook,
wat problemen, en heb toen besloten om alles op een eigen server te zetten, zodat ik onafhankelijk kan blijven schrijven.
Tegenwoordig als Multivan Generation actief op meerdere fora.

Van opleiding ben ik medisch analist, en Diana heeft bedrijfs wiskunde gestudeerd (thans schrijft ze software) en ik werk nu als service engineer voor Olympus medische analysers in de Benelux.

Het is hier een mooi clubje mensen,
ik kom graag op weetjewel...

Afbeelding
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie