Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Binnenbekleding losmaken bij T5 California

vragen over de T5
Plaats reactie
wersitime
Berichten: 36
Lid geworden op: 09 nov 2008, 14:20

Binnenbekleding losmaken bij T5 California

Bericht door wersitime »

Binnenkort wil ik een bedraad achteruitrijsysteem met monitor en camera gaan monteren. Nu ben ik aan het kijken waar die draad nu door moet. Ik wil het systeem voeden uit het lampje van de makeup spiegel. Zodra je de zonneklep omlaag doet gaat dit lampje branden en straks gaat dan dus ook de monitor en camera aan. De monitor wil ik aan deze zonneklep bevestigen. De camera komt binnen zodat de ruitewisser het zicht schoon houdt. Maar nu moet ik naar achteren met de draad. De California heeft een hele mooie kabelgoot.

Mijn vraag is nu:

Hoe maak je de binnenbekleding los. En dan vooral de bekleding van de raamstijl waar ook het rolgordijntje inzit, de kabelgoot aan het plafond, en de binnenbekleding van de achterklep. Zit dit met clips vast zodat je het er gewoon af moet trekken of is dat te kort door de bocht. Ik heb het geprobeerd maar durf nog niet verder te gaan, ben gewoon bang dat er iets afbreekt.
VW T5 California 2.5 TDi 131 pk 2008 6 versnellingen handgeschakeld, Bearlocked.
Danny
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:11
Locatie: Tussen Turnhout en Antwerpen

Re: Binnenbekleding losmaken bij T5 California

Bericht door Danny »

Bij een gewone T5 zit de A stijl vast met clips en ga je met een mine wig aan de slag om de stijl vanaf de deurzijde richting voorruit los te wrikken.... :zwaai
wersitime
Berichten: 36
Lid geworden op: 09 nov 2008, 14:20

Re: Binnenbekleding losmaken bij T5 California

Bericht door wersitime »

Ok bedankt. Ik ga toch maar voor de draadloze. Er is mij verzekerd dat dit type goed werkt. De camera gaat met zuignappen op de achterruit dus niks boren. En die bekleding losmaken, ik zie het nog niet zo zitten.
Danny schreef:Bij een gewone T5 zit de A stijl vast met clips en ga je met een mine wig aan de slag om de stijl vanaf de deurzijde richting voorruit los te wrikken.... :zwaai
VW T5 California 2.5 TDi 131 pk 2008 6 versnellingen handgeschakeld, Bearlocked.
Plaats reactie