Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Alarm op een T4

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
André
Berichten: 298
Lid geworden op: 02 jan 2009, 21:09
Locatie: Koudekerk

Alarm op een T4

Bericht door André »

. . . . . iemand hier toevallig ervaring met het inbouwen of in laten bouwen van een SCM klasse 1 alarm in een T4 van 1995 ?

André
Gebruikersavatar
pluuke
Berichten: 1979
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:11
Locatie: Wolfsburg ;-)
Contacteer:

Re: Alarm op een T4

Bericht door pluuke »

Klasse 1 ?
Dat is toch alleen startonderbreking.....
Heb dat wel eens gehad in een auto, werd er COMPLEET GEK van, iedere keer met zo'n stomme sleutelhanger ff contact maken, ledje uit, starten...
En dan, oh nee, iets vergeten, contactsleutel er weer uit, iets pakken (binnen), sleutel er weer in, starten, huh ? ach (F%^k), contactsleutel er weer uit, weer met die sleutelhanger tegen die onderbreker, ledje uit, dan pas starten :muur :muur :muur AAAAAAAHHHHRRRGGGGG
Lupo 1.6 125pk 2001 GTI
Lupo 1.4 60pk 2002 Cambridge
Lupo 1.4 60pk 2003 Cambridge Open Air
Gebruikersavatar
Oskar 725
Berichten: 2214
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:59
Locatie: Asperen

Re: Alarm op een T4

Bericht door Oskar 725 »

Waar begin je aan, als ze de bus mee willen nemen, doen ze dat toch wel :politie :politie :ie :ie :ie :ie
Groet, Oskar.
Gebruikersavatar
HarryF
Berichten: 100
Lid geworden op: 25 nov 2008, 15:46
Locatie: Enschede

Re: Alarm op een T4

Bericht door HarryF »

Ik heb pas deze (de duurste) http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zco ... width=1280 besteld. :ie Leek mij simpel en effectief genoeg. Moet hm nog ontvangen, maar als de diefen willen...., zeker als het profs zijn.....?! :bonk
Afhankelijk van de omstandigheden zet ik er soms als extra ook nog een versnellingsbakvergrendeling op (lock tussen handrem en versn. pook.) :ie

In ieder geval schrikt het wat af, onderbreekt het starten, maakt lawaai en....is simpel te monteren.
Helaas wel een extra afstandsbediening erbij.
Houdt h'm tussen de lijntjes...met de gepoetste kant boven!!
koos 890
Berichten: 2293
Lid geworden op: 06 feb 2007, 23:19
Locatie: heerhugowaard

Re: Alarm op een T4

Bericht door koos 890 »

Harry dat je geen BEAR-lock laat monteren . Dan krijgen ze de bus niet of met een takkelwagen dan wel . Het enigste is als ze de bus niet weg krijgen slopen ze hem ter plekken . :gif :gif :gif :gif
En met een alarm . Men kijk al geeneens meer om als er één af gaat.
Werken is voor mensen die niet kunnen vissen.
boomingbus01
Berichten: 183
Lid geworden op: 10 feb 2009, 16:54
Locatie: hutje op de hei

Re: Alarm op een T4

Bericht door boomingbus01 »

kijk is bij autostyle naar een tesor alarm met centrale vergrendeling zitten de motortjes ook bij en ook startonderbreker
leef je eigen leven , je leeft maar 1 keer

I LOVE COPS IF THEY LIKE VW DRIVERS
Gebruikersavatar
André
Berichten: 298
Lid geworden op: 02 jan 2009, 21:09
Locatie: Koudekerk

Re: Alarm op een T4

Bericht door André »

. . . . Mij maakt het niks uit, ik vind een alarm sowieso onzin voor alle redenen die ik hier al gelezen heb.
Maar als ik ol vakantie ga wil ik hem toch verzekeren tegen diefstal zodat ik tenminste wat geld terug krijg als ik hem kwijt raak.
Zal bij de verzekering eens meer doorvragen of het ook zelf aan mag leggen, zal wel niet mogen alleen door een gecertificeerde inbouwer dus dan weet je zeker dat je storingen gaat krijgen. :muur :muur :muur
Kwaliteit van de systemen die naderhand ingebouwd worden vind ik rond uit slecht ! het ziet er meestal uit als prutswerk ondanks dat het door " profi's" gedaan is. :alarm
Plaats reactie