Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

facelift t5 motoren

vragen over de T5
Plaats reactie
stefan meulenberg
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 jan 2007, 17:46
Locatie: Stein

facelift t5 motoren

Bericht door stefan meulenberg »

Volgens mijn garage gaat de facelift rond novenber geintroduceert worden met enkel en alleen 4 cilinders met de grootste van 3 liter 4 cilinder met 220 pk ben alleen benieuwd of dat niet teveel gaat janken ? Maar even afwachten anders nog maar twee 5 cilinders bestellen en zonder kenteken wegzetten voor later .
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: facelift t5 motoren

Bericht door Donald4Motion »

Ik zou gewoon even 2 5cilinders in de koelkast zetten voor later :toppie
Danny
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:11
Locatie: Tussen Turnhout en Antwerpen

Re: facelift t5 motoren

Bericht door Danny »

Dat VW de R5 motoren eruit wil is niks nieuw he...
Pompverstuivers ga je wel kunnen vergeten en commonrail in de plaats zoals al in de Crafter
Veel nieuwe wegen zullen ze wel niet bewandelen, allicht een blokje overnemen uit de Crafter??
Hopelijk steken ze eens wat in mekaar met toeleveranciers die kwaliteit leveren... :knipoog
CARVER
Berichten: 66
Lid geworden op: 07 okt 2007, 23:40
Locatie: vw-dorp aan zee

Re: facelift t5 motoren

Bericht door CARVER »

De Crafter is eigenlijk een Sprinter dwz; hij wordt op dezelfde productie lijn gebouwd, helaas maar waar dus hier en daar zit er een stukje Mercedes in. Ik weet dat dit de nodige reacties zal oproepen, en daar kijk ik met veel genoegen naar uit.
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: facelift t5 motoren

Bericht door Donald4Motion »

CARVER schreef:De Crafter is eigenlijk een Sprinter dwz; hij wordt op dezelfde productie lijn gebouwd, helaas maar waar dus hier en daar zit er een stukje Mercedes in. Ik weet dat dit de nodige reacties zal oproepen, en daar kijk ik met veel genoegen naar uit.Ik ook! :knipoog
MERCEDES :ie WAT ZEG JE NOU? :ie


:knipoog boeiend, silstand is achteruitgang dus laat maar wat nieuws komen toch :toppie
Gebruikersavatar
hendrikus
Berichten: 749
Lid geworden op: 13 mar 2007, 19:56
Locatie: grunn

Re: facelift t5 motoren

Bericht door hendrikus »

CARVER schreef:De Crafter is eigenlijk een Sprinter dwz; hij wordt op dezelfde productie lijn gebouwd, helaas maar waar dus hier en daar zit er een stukje Mercedes in. Ik weet dat dit de nodige reacties zal oproepen, en daar kijk ik met veel genoegen naar uit.
als ze dan ook zo´n fijne 6 cilinder plaatsen icm automaat was het nog beter. Heb al een paar sprinters gereden met zo´n v6 automaat maar dat is wel erg fijn hoor.
T4 2.5TDI 88pk 1999
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Re: facelift t5 motoren

Bericht door painter »

Zo, worden we wakker :zwaai :zwaai :zwaai
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Danny
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:11
Locatie: Tussen Turnhout en Antwerpen

Re: facelift t5 motoren

Bericht door Danny »

VW zet (of 't is intussen al gedaan?) de samenwerking voor de bouw van de Crafter door Mercedes stop, Mercedes legt allicht teveel beperkingen op en VW wil zijn eigen Craftertje in mekaar knutselen...
welke motoren daar dan in gaan passen ??? :knipoog
Mij maakt het niet uit waar ze hem ineen gooien als ie maar lekker rijd en liefst zonder problemen... :muur
Plaats reactie