Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Gereedschap gestolen

vragen over de T5
Plaats reactie
OPteM
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 mei 2007, 20:45
Locatie: Maarssen

Gereedschap gestolen

Bericht door OPteM »

Paar dagen geleden hebben campers uit Utrecht al mijn gereedschap uit de bus gestolen.
Ik wil er nu een goed alarm in zetten, weet iemand een goed adres in Utrecht in de buurt en zijn er misschien suggesties?
Groet, post
Ducati666
CARVER
Berichten: 66
Lid geworden op: 07 okt 2007, 23:40
Locatie: vw-dorp aan zee

Re: Gereedschap gestolen

Bericht door CARVER »

Gefeliciteerd ermee, en eh.. campers schrijf je met een k.. dus KAMPERS. Ook wel bekend als woonwagen bewoners die gezamelijk op een Kamp wonen vandaar KAMPERS.. jammer dat je bericht gebruikt met het aanwijzen van een bevolkings groep, waarvan wij als gebruikers op dit forum maar moeten aannemen dat zij de dieven zijn. Je had je berichtje ook anders kunnen op stellen zoals; Helaas hebben onbekenden mijn bus met gereedschap leeg gehaald........ enz. Maar als je toch je ongenoegen wilt uitten heb ik er ook een om over na te denken dat in het sloopvak veel in/of gaande bajesklanten werkzaam zijn dus.....O,ja ik ben geen KAMPER maar een forum gebruiker die met plezier berichtjes leest en zo nu en dan op een positieve wijze een berichtje beantwoord. En om dit berichtje ook positief te besluiten, er zijn vast in een bedrijvengids inbouw stations te vinden voor inbouw van een alarmsysteem een van de betere merken is CLIFFORD..Maar zoals altijd dempt men de put als het kalf verdronken is, Succes
Gebruikersavatar
zwoegerd
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 jan 2008, 08:14

Re: Gereedschap gestolen

Bericht door zwoegerd »

ik vind kamper ook geen goede omschrijving van deze bevolkingsgroep, het zijn toch eigenlijk reizigers en vind kamper dan ook beledigend.
Hoe weet je zo zeker dat het reizigers zijn geweest??????
koos 890
Berichten: 2293
Lid geworden op: 06 feb 2007, 23:19
Locatie: heerhugowaard

Re: Gereedschap gestolen

Bericht door koos 890 »

D'r lag een treinkaartje in de bus ! :bifun :bifun :bifun . Het is erg genoeg maar je heb je bus nog .
Normaal wordt het gereedschap gejat en de bus ook , om het gereedschap mee te vervoeren :gif :gif
Werken is voor mensen die niet kunnen vissen.
SanderS
Berichten: 99
Lid geworden op: 12 nov 2008, 15:06

Re: Gereedschap gestolen

Bericht door SanderS »

Een betere topictitel zou zijn: goed alarm ;).
Plaats reactie