Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Cossie

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
cossie
Berichten: 18
Lid geworden op: 23 jul 2009, 16:26
Locatie: Amsterdam

Cossie

Bericht door cossie »

Hoi

Ik heb hier al vaker rondgekeken en heb eindelijk besloten mij aan te melden.

Mijn naam is Frank, 54 jaar en getrouwd, heb een T4 camper uit 2000. Deze heb ik, na lang zoeken, gekocht in Tynaarlo en rijd er nu twee jaar in rond.
Heerlijk zo'n auto. Rijdt boven verwachting, camperen is perfect maar het onderhoud is vreselijk duur. Ben een beetje jaloers op al die weetjewel-ers die hun campertje zelf kunnen onderhouden.

Heb deze zomer een tondrit gemaakt door het Zwarte Woud waar we veelal op campings hebben geslapen. Volgend jaar willen we naar Denemarken maar eerst dit jaar nog de nodige overnachtingen in Nederland.

een vriendelijke groet van Frank
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: Cossie

Bericht door Harry 341 »

Dag Frank,welkom bij DE T4/T5 club.Hoop dat je nog veel plezier aan je bus mag beleven!!
Wel even foto plaatsen hoor!
grtz Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
harry t5 191
Berichten: 3074
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:08
Locatie: Zeijen

Re: Cossie

Bericht door harry t5 191 »

:wjw hier op dit forum! :zwaai

:wjw :T54LIFE :toppie
groeten Harry, uit het mooie Drentse land.
Gebruikersavatar
cossie
Berichten: 18
Lid geworden op: 23 jul 2009, 16:26
Locatie: Amsterdam

Re: Cossie

Bericht door cossie »

Ben ff bezig geweest om een foto van mijn trots te plaatsen maar geloof niet dat het helemaal gelukt is. :T44EVER
Gebruikersavatar
cossie
Berichten: 18
Lid geworden op: 23 jul 2009, 16:26
Locatie: Amsterdam

Re: Cossie

Bericht door cossie »

Heb eindelijk een foto weten te vinden die ik kon plaatsen. Andere foto's zijn gewoon te groot. Busje is nu ook voorzien van de sticker.

groetjes
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: Cossie

Bericht door Harry 341 »

En nu nog even twee foto's naar Henk 1 mailen...dam kom je ook in de galerij van de roem!!
grtz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
cossie
Berichten: 18
Lid geworden op: 23 jul 2009, 16:26
Locatie: Amsterdam

Re: Cossie

Bericht door cossie »

foto naar Henk mailen? Ik heb vast iets gemist op de site...De meeste foto's die ik heb zijn met een spiegelreflex camera gemaakt en zijn vaak te groot door de hoge resolutie.

Ga weer ff lekker door alle berichten heen surfen want je bent nooit te oud om te leren. Geniet elke dag van alle weetjes. :klappen

Je hebt trouwens een mooi busje.........
Plaats reactie