Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Goeiemogge allemaal,

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Gebruikersavatar
Tiyuvi
Berichten: 33
Lid geworden op: 17 aug 2009, 09:13

Goeiemogge allemaal,

Bericht door Tiyuvi »

En al jullie kiddiez voor het nieuwe schooljaar weer naar school gebracht?

Een enkeling kent me maar de meesten nog niet. Als gemêleerde 40-er woonachtig in het hoofdstadke ben ik door mijn watersporten en navenante reisjes veelal aangewezen op een buske met inhoud. Zo kreeg ik mijn T4 buske bijna een jaar geleden aangereikt en geniet er iedere dag weer van. Maar ja een knutselhobby en personificatie van een T4 is erg leuk, dus… zijn ik en ik aan de slag gegaan om mien buske iets anders te maken en het kan altijd beter en mooier.

Dus de email route naar Peter Opzeeland is al lang bekend! … Eigenlijk ben ik bezig het hele draaiboek van Peter Tips en trucs af te werken…

Aangezien ik 11 jaar in ons rechter Buurlandje leefde ken ik die T4-Forums en tekstjes erg goed. Voor een enkeling met Duitse spraakproblemen kan ik altijd een handje toesteken…

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn Tiyuvi-trekker vinden

Groetjes
Klaas
Gebruikersavatar
Wisselman
Berichten: 229
Lid geworden op: 31 jul 2009, 17:44
Locatie: Heerhugowaard

Re: Goeiemogge allemaal,

Bericht door Wisselman »

Welkom hier op :wjw

En zo'n verhaal SCHREEUWT natuurlijk om foto's......

GroeT4
Richard
:T44EVER
Praat niet over jezelf, Dat doen wij wel als je weg bent.....
Een dag geen spoed gereden, is een dag niet geleefd........
Mijn Bussie
WJW 1149
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: Goeiemogge allemaal,

Bericht door Donald4Motion »

welkom op HET forum :toppie

en komop met die foto's :knipoog
Gebruikersavatar
Tiyuvi
Berichten: 33
Lid geworden op: 17 aug 2009, 09:13

Re: Goeiemogge allemaal,

Bericht door Tiyuvi »

Nou sloompie heeft het voor elkaar... kiek maar effkes bij nummerke 1147
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: Goeiemogge allemaal,

Bericht door Donald4Motion »

Tiyuvi schreef:Nou sloompie heeft het voor elkaar... kiek maar effkes bij nummerke 1147
Ziet er goed uit.
Hij staat wel wat hoog nog ofnie?!

Ik zag een tijdje terug een zilveren T4 met volgens mij 20inch en zwaar verlaagd, zag er erg stoer uit :toppie
Gebruikersavatar
Tiyuvi
Berichten: 33
Lid geworden op: 17 aug 2009, 09:13

Re: Goeiemogge allemaal,

Bericht door Tiyuvi »

Mogge Donald voor beweging,

Ziet er goed uit.
Hij staat wel wat hoog nog ofnie?!

Ik zag een tijdje terug een zilveren T4 met volgens mij 20inch en zwaar verlaagd, zag er erg stoer uit


Verwacht je dat ik hem ga verlagen...??? Een trekker staat altijd hoog en dit is eindelijk echt iets anders als al die stucadoorsblikken die door verlaging wat aparter moeten lijken maar 3x minder rijden. En zal ik je wat vertellen: Ik heb zelf hiervoor met 20 inch gereden en verlaagd en ik dacht oh oh oh wat mooi wat stoer. 3x niks dus!

Hier in het hoofdstadje met alle verkeersdrempels moet je met je vooras dus tot stilstand aanrijden, anders knalt hij door de weke torsievering heen. Nou, dat is stoer hoor, iedereen ziet je aankomen en lacht bij voorbaat al... Neeh, ik zal je zeggen, dit rijdt als een vorst. Je zit ten eerste zeker 15 cm hoger dan in de verlaagde versie, En ik krijg alleen maar geinteresseerde vragen van mensen die vragen wat dat dan wel niet kost om dat zo te verhogen: 20 Euro.. (los van de wielen).

En de vooras is nu stijver opgehangen, hij veert en dempt nu beter, alleen rolt hij bij deze AT banden natuurlijk in snelle bochten meer dan bij 245/35 banden die werkelijk dempen als een houten plaat. En ik weet niet hoe jij rijdt, maar als ik in Zuid-Frankrijk of Spanje voor mijn watersporten van de geasfalteerde weg moet, zijn dat niet de situaties waarbij je graag met je 0% demping en vering over de onverharde paden wil rijden. Dus: is een trekker zo gek nog niet, voor MIJ de keus!
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: Goeiemogge allemaal,

Bericht door Donald4Motion »

Nee ik verwacht niet dat je h'm verlaagd maar ik zie zoiets ook niet elke dag, en dat maakt het leuk toch :knipoog
RickyT5
Berichten: 945
Lid geworden op: 07 apr 2009, 11:29

Re: Goeiemogge allemaal,

Bericht door RickyT5 »

Tiyuvi schreef: Een trekker staat altijd hoog en dit is eindelijk echt iets anders als al die stucadoorsblikken die door verlaging wat aparter moeten lijken maar 3x minder rijden.!
Mooie trekker!

Donald heeft trouwens ook verstand van trekkers! :knipoog
Rick
Gebruikersavatar
Tiyuvi
Berichten: 33
Lid geworden op: 17 aug 2009, 09:13

Re: Goeiemogge allemaal,

Bericht door Tiyuvi »

Donald cheerio, waarschijnlijk ontbreekt jouw 4motion ook nog onder mijn trekker (tis wel weer meer gewicht :groteogen ).

Even een kleine correctie voor alle echte stucadoors... Ik bedoel hier niks kwaads mee :yes
Ik vind alleen dat dat gekopieer met dat doorzakken van je ophanging erg saai begint te worden en vaak deze bussen een erg smerige witte achterbumper hebben vandaar.... :bifun

EEEENN over smaak valt niet te twisten, alleen MIJN voorkeur gaat toch echt naar een soort Atacama bus :nuts , kheb alleen geen behoefte aan een Crafter... :politie
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: Goeiemogge allemaal,

Bericht door Donald4Motion »

RickyT5 schreef:
Tiyuvi schreef: Een trekker staat altijd hoog en dit is eindelijk echt iets anders als al die stucadoorsblikken die door verlaging wat aparter moeten lijken maar 3x minder rijden.!
Mooie trekker!

Donald heeft trouwens ook verstand van trekkers! :knipoog
Ja echt, ik weet er bijna alles van :bifun
RickyT5
Berichten: 945
Lid geworden op: 07 apr 2009, 11:29

Re: Goeiemogge allemaal,

Bericht door RickyT5 »

Was ook wel weer nodig dat het tuintje gemaaid werd zo te zien! :bifun :bifun
Rick
Gebruikersavatar
Tiyuvi
Berichten: 33
Lid geworden op: 17 aug 2009, 09:13

Re: Goeiemogge allemaal,

Bericht door Tiyuvi »

Kijk Ricky dat is nou zo'n st... :knipoog

Neeh die Stealth kleur die van de ladder over je wagen is gekledderd is gewoon mega mega mega gjaaf!! En dat dat dan eigenlijk ook nog een kreukelvrij plakplaatje is... eigenlijk mooier nog gedaan dan de Nachtwacht van Rembrandt :bifun

Alhoewel jouw zwarte wielen met een wit karrosje ook echt niet verkeerd oogt, dat ziet er wat sportiever uit. Dit is nu gewoon BRUTAAL!
Gebruikersavatar
Tiyuvi
Berichten: 33
Lid geworden op: 17 aug 2009, 09:13

Re: Goeiemogge allemaal,

Bericht door Tiyuvi »

Donald
zit je in het ontwikkelingswerk? Dat lijk Sumatra wel :ie
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: Goeiemogge allemaal,

Bericht door Donald4Motion »

Tiyuvi schreef:Donald
zit je in het ontwikkelingswerk? Dat lijk Sumatra wel :ie
Nee dat is mijn tuin in Portugal met wat achterstallig (tuin) onderhoud :toppie
Gebruikersavatar
Tiyuvi
Berichten: 33
Lid geworden op: 17 aug 2009, 09:13

Re: Goeiemogge allemaal,

Bericht door Tiyuvi »

.....mmmmmwwwh, met al die bosbranden daar mag je verwachten dat het nooit zo ver kan komen...

Bij de weg: 'heb die trekker ook een airbag' :wjw
Plaats reactie