Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

radio gejat

vragen over de T4
Plaats reactie
bertje
Berichten: 67
Lid geworden op: 15 jan 2007, 11:00

radio gejat

Bericht door bertje »

:huilen mijn radio is gejat kwam ik vanochtend achter :huilen
met de nodige schade natuurlijk wel te verstaan, het slot kapot dus dat is dan zo ruw geschat ongeveer 800euro meneer.
ik weet het zijn geen kluizen die volkswagens maar toch zijn ze simpeler te openen dan een cabrio waar het dak van naar beneden is. :muur :gif
als ze dit nu elke nacht doen en ze pakken 10 auto's is de schade 8000 euro en dat maal 200 werkdagen =1,6 miljoen euro op jaar basis.
eigelijk mogen ze voor dat soort bedragen toch wel de doodstraf geven of niet.

bertje
Smit
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 jan 2007, 13:23
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Bericht door Smit »

Dat is dan mooi kl*te zeg... Had je het frontje er niet afgehaald? Indien dit mogelijk was natuurlijk
Hoe kun je je bus eigenlijk goed(koop) beveiligen? Stuurklem? Startonderbreker (welk type is goed in te bouwen?)
1,8 8v Benzine Thee 4 1991
Jimbo
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 jan 2007, 23:55

Bericht door Jimbo »

Open krijgen ze het toch wel. Daarom laten cabrio mensen vaak de kap naar beneden. Anders staat er een mes in. Goedkoop is dan om je deuren maar open te laten :huilen. Ik heb zelf een omgeving sensor om mijn bus heen zitten. Als iemand in de buurt van de bus komt begint hij te "piepen". Dat heeft bij mij de afgelopen jaren voldoende afgeschrikt. Succes met de afhandeling.
Smit
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 jan 2007, 13:23
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Bericht door Smit »

Jimbo schreef:Open krijgen ze het toch wel. Daarom laten cabrio mensen vaak de kap naar beneden. Anders staat er een mes in. Goedkoop is dan om je deuren maar open te laten :huilen. Ik heb zelf een omgeving sensor om mijn bus heen zitten. Als iemand in de buurt van de bus komt begint hij te "piepen". Dat heeft bij mij de afgelopen jaren voldoende afgeschrikt. Succes met de afhandeling.
Waar haal je zo'n sensor?? wat kost het, en is het lastig in te bouwen??
1,8 8v Benzine Thee 4 1991
bertje
Berichten: 67
Lid geworden op: 15 jan 2007, 11:00

Bericht door bertje »

:huilen ik had de radio er al 3 aar inzitten en inderdaad het frontje er op laten.
je wordt toch laks schijnbaar.dus mensen haal je bus leeg als je tegen de avond je weg zet. :goodidea
ik haal hem nu ook leeg.
je mooie spullen in de auto laten zitten maakt het andermans spullen, zo is de maatschappij nu 1 maal jammer maar helaas. :huilen

bert
Plaats reactie