Het had aan de hand van je motorcode/ chassisnummer duidelijk moeten zijn. Er heeft iemand zitten slapen :klappen.
Dit type is voor de motor met DPF en die gaan worden niet heel vaak vervangen. Heb je inmiddels de juiste code? Kan altijd even op mijn oude turbo zien.
Suc6 met de verkoop.
edjeraketje schreef:Het had aan de hand van je motorcode/ chassisnummer duidelijk moeten zijn. Er heeft iemand zitten slapen :klappen.
Dit type is voor de motor met DPF en die gaan worden niet heel vaak vervangen. Heb je inmiddels de juiste code? Kan altijd even op mijn oude turbo zien.
Suc6 met de verkoop.
groeten Edje
Uhh... Ik wist het wel, iemand mij ooit verteld Wel k*t voor je Robin. Maaaaarrrr wat ik dan weer niet weet maar toch graag wil weten: Wa's DPF dan? dieselpartikel oid? Wie kan mij uitleggen waarom die turbo minder snel zou ploffen?
Pim 328 schreef:Die laatste worden ook regelmatig vervangen, die voor auto's met roetfilter af fabriek.
Ow geldt voor mij dus....mijn Turbo was bij 2200km al vervangen (af-fabriek roetfilter) nu staat er na 10 maanden!!!! wel 9300km op...en de turbo geeft weer die rara geluiden die die toen ook gaf voordat hij werd vervangen.....