Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Stoelen zijn versleten

vragen over de T4
Plaats reactie
Jimbo
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 jan 2007, 23:55

Stoelen zijn versleten

Bericht door Jimbo »

Na heel wat jaartjes op mijn stoelen zitten zijn ze inmiddels dermate versleten (gaten in de stof) dat er wat moet gebeuren. Het zijn Recaro's die best wel goed zitten, electrisch, met luchtzakken en vervarming. De verwarming heb ik wel eens aan en de rest gebruik ik niet. Ik twijfel tussen opknappen of vervangen. Als vervanging wil ik wel iets soortgelijks en niet een standaard t4 stoel terug.

Waar moet ik op letten of kan ik ze beter op laten knappen? (Geen leer want ik heb geen airco in die bus en wil niet in de zomer vastgeplakt zitten).

Waarschijnlijk ga ik naar Essen, kan ik daar zomaar elke stoel meenemen en monteren?
Gebruikersavatar
Charles 1065
Berichten: 1061
Lid geworden op: 13 jan 2007, 23:03
Locatie: Silvolde

Re: Stoelen zijn versleten

Bericht door Charles 1065 »

Heeft Matje niets liggen of een waardevolle tip voor je? :T44EVER
Gebruikersavatar
Pascal-141
Berichten: 10826
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel

Re: Stoelen zijn versleten

Bericht door Pascal-141 »

Jimbo schreef:Na heel wat jaartjes op mijn stoelen zitten zijn ze inmiddels dermate versleten (gaten in de stof) dat er wat moet gebeuren. Het zijn Recaro's die best wel goed zitten, electrisch, met luchtzakken en vervarming. De verwarming heb ik wel eens aan en de rest gebruik ik niet. Ik twijfel tussen opknappen of vervangen. Als vervanging wil ik wel iets soortgelijks en niet een standaard t4 stoel terug.

Waar moet ik op letten of kan ik ze beter op laten knappen? (Geen leer want ik heb geen airco in die bus en wil niet in de zomer vastgeplakt zitten).

Waarschijnlijk ga ik naar Essen, kan ik daar zomaar elke stoel meenemen en monteren?

Je kan natuurlijk een setje meebrengen uit Essen , voordeel daar is dat je ze meteen kan proberen hé :knipoog
Waar je moet op letten : meet in uw auto even de max.breedte op die de stoel kan hebben , en in Essen even de onderzijde van de gewenste stoel controleren om te zien of je er de nodige onderstellen kan onder monteren :knipoog
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
Plaats reactie