Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

nieuwe glaslookpanelen

vragen over de T5
Plaats reactie
fred154
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 feb 2007, 22:31
Locatie: volendam

nieuwe glaslookpanelen

Bericht door fred154 »

Ik heb vorige week nieuwe glaslookpanelen gekregen. Hebben die ....... de lak rond de panelen beschadigd, en is er vorige week een paneel afgewaaid, de andere heb ik er zelf zonder moeite afgehaald. Ook waren ze aan de bovenkant niet recht. Dit is een fout in de mal wordt er gezegd, en dat klopt ook want ik heb al een paar T5 bussen zien rijden met deze panelen.
Over 4 weken ben ik aan de beurt voor nieuwe panelen. :groteogen
Gebruikersavatar
harry t5 191
Berichten: 3074
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:08
Locatie: Zeijen

Glaslookpanelen

Bericht door harry t5 191 »

Hoi Fred,

Waarom laat je er inplaats van glasLOOK geen glasruit opmonteren?
Heb het zelf ook en ik vind dat veel mooier en passender! :happy

:wjw :T54LIFE :zwaai
groeten Harry, uit het mooie Drentse land.
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

al 2 keer vervangen en nu toch...

Bericht door raymondo »

bij zijn ze al 2 keer vervangen en heb nu in overleg met de dealer echt glas. hun betalen het glas en het folieen en plakken. ik wilde toch ook de voordeurruiten en de achterdeurruiten en het ruitje van de dubbele kabine doen met folie. Dus moet nu zelf 400 betalen maar heb het straks wel allemaal mooi donker en netjes. Geen bekraste panelen meer.
fred154
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 feb 2007, 22:31
Locatie: volendam

Bericht door fred154 »

Ja, ik wil ook heel graag echte glaspanelen. Maar die krijg ik niet vergoed, en ik ga niet nog eens € 400 betalen. Die heb ik anderhalf jaar geleden al betaald.
Gebruikersavatar
paulscs
Berichten: 221
Lid geworden op: 23 jan 2007, 22:51
Locatie: hoofddorp
Contacteer:

Bericht door paulscs »

laat zogenaamd een vooruit vervangen. de rest is aan de oplettende
klaag niet als je wind tegen hebt, maar wees blij als je wint mee hebt.

http://www.scsnederland.nl http://www.stopbos.nl
Ruud PS
Berichten: 85
Lid geworden op: 28 jan 2007, 11:32

Bericht door Ruud PS »

In mijn huidige T5 heb ik ook echt glas ipv glaslookpanelen, staat perfect. Maar nu komt het, Terberg, de inbouwer voor PON, wil in mijn bestelde Multivan GEEN glas plaatsen omdat het wettelijk niet is toegestaan.
Weten jullie hoe dat nu precies in elkaar steekt?
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

Bericht door raymondo »

fred, ik betaal dit bedrag omdat ik meerdere ramen laat beplakken met folie wel geteld 5 extra. als je met je dealer over legt dat hun de ramen betalen en jij de folie dan kost het je ongeveer 100 euro denk maar heb je wel echt glas en ben je voor altijd van het gezeur af en je dealer ook van jou..
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Bericht door Harry 341 »

Raymondo...sorry maar dan begint het gezeur pas!!
Het eeuwige wellus nietus spelletje met de "kit" over de folie op je voorportieren.....Ik heb het opgelost door getinte ruiten te kopen...waren goedkoper dan folie!!
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

Bericht door raymondo »

ik heb mij laten vertellen dat degene die de folie gaat aanbrengen een speciaal apperaatje heeft wat de politie ook gebruikt om de licht door latendheid te meten. dus dat het nie tmeer strafbaar is. maar weet je zo ook wat de prijs is voor getinte ramen voor een t5??
Gebruikersavatar
hendrikus
Berichten: 749
Lid geworden op: 13 mar 2007, 19:56
Locatie: grunn

Bericht door hendrikus »

Elke T5 heeft standaard getinte ruiten, deze zijn helemaal niet ih blank te krijgen. De T4 is wel geleverd met blank glas en hier kun je dus wel getinte ruiten in krijgen.
T4 2.5TDI 88pk 1999
Plaats reactie