Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Jonge T5: importeren of hier kopen?

vragen over de T5
Plaats reactie
teevijf

Jonge T5: importeren of hier kopen?

Bericht door teevijf »

Ben op zoek naar een T5 2.5 96 of 128 KW, met maximaal 50.000 kilometer op de klok, LWB enkelcabine en met airco. Het lijkt mij dat de tweedehandsprijzen in NL en Duitsland niet veel verschillen, of zoek ik op de verkeerde websites?
Voor de duidelijkheid: ik ga de bus zakelijk rijden dus BTW en BPM zijn niet van toepassing.
Tips zijn welkom!
Gerrit354

Re: Jonge T5: importeren of hier kopen?

Bericht door Gerrit354 »

Toen wij onze bus gingen aanschaffen heb ik ook nog in Duitsland gekeken. Maar ook ik kon in Duitsland niets interessants vinden. Dus ik zou gewoon http://www.gaspedaal.nl 1 a 2 keer per dag in de gaten houden bij de laagste prijzen en gewoon wachten totdat er een mooie bus langs komt voor een nette prijs.
Harry4motion

Bericht door Harry4motion »

Bij Duitse auto's wil het nog wel eens zo zijn dat er meer opties opzitten. Dit kan natuurlijk wel leuk zijn. Hoeft niet per definitie zo te zijn, en het is soms ook niet zo makkelijk te zien. Op mijn bus blijkt bijvoorbeeld ineens luchtveing te zitten achter, is natuurlijk mooi meegenomen, en hij komt nog niet eens uit Duitsland. Verder is garantie misschien wat lastiger, tenzij je vlak aan de grens woont. Succes ermee :ikrij
Donald4Motion

Bericht door Donald4Motion »

Ik denk dat je hier ook best kunt scoren.
Er staat zoveel op internet en je kan aardig pingelen als je geluk heb :knipoog
Plaats reactie