Welkom op het weetjewel forum, van en voor Transporter rijders.
Wil je geen advertentie blokken zien in het forum, dan moet je inloggen.
Dan verdwijnen ze.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Originele koplampsproeiers inbouwen

vragen over de T5
CaptainCrash

Re: Originele koplampsproeiers inbouwen

Bericht door CaptainCrash » do okt 21, 2010 22:57

Hoi,

Ik denk dat het veel gunstiger is om losse sproeiers te installeren en daarbij kan je zelf schakelen als het nodig is.

Het effect is hetzelfde, maar het kost minder als de originele.

Ik heb sinds vandaag een T5 174 pk en die ga ik ook overzetten naar Xenon met deze sproeiers. Wat inderdaad wat al is vermeld dat dit enorm veel vloeistof kost en met een doek heb je de lampen ook zo weer helder.

Ik doe ze er op omdat de A.P.K. dat nu eenmaal voor heeft geschreven. Maar er wordt niet bij verteld dat je ze ook moet gebruiken.
Ik vindt het trouwens een hele grote kolder dat die sproeiers er op moeten zitten.

Zoals gezegd, ik bouw ze wel in en dat ze werken maar alleen maar om geen gezeur te krijgen met de A.P.K.

http://www.nltuning.nl/virtuemart/xenon ... sproeiers/" onclick="window.open(this.href);return false;

Groet, Ad.

Harry4motion

Re: Originele koplampsproeiers inbouwen

Bericht door Harry4motion » za okt 23, 2010 12:29

Kun je niet even je gewone lampen erin schroeven, laten keuren, en dan thuis weer je xenon's erin schroeven?
Je wordt toch gek van al die regeltjes? ze vragen er zelf om...

De ene persoon houdt zijn bus en zijn lampen wel schoon en de ander niet, moeten we daarom allemaal van die ruitensproeiervloeistof slurpende koplampsproeiers hebben? :nuts

Plaats reactie