Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Jeroen T5 344, even voorstellen

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jeroen T5 344
Berichten: 13
Lid geworden op: 02 mar 2010, 23:15

Jeroen T5 344, even voorstellen

Bericht door Jeroen T5 344 »

Hallo allemaal,

Ik ben Jeroen Vrolijk en woon in Pijnacker. Sinds september 2008 ben ik de trotse bezitter van een T5, 2,5 TDI 130 pk. Korte wielbasis, dubbele cabine. Al jaren een grote wens van mij, maar ja de vrouw wilde er niet aan. :muur Na voor de zoveelste keer op de camping de voordelen er van te hebben gezien is zij uiteindelijk toch overstag gegaan. Na lang zoeken op het internet uiteindelijk in Nijmegen bij de plaatselijke VW-dealer een heel mooi en gaaf exemplaar gevonden. Was liefde op het eerste gezicht. Mooi donkerblauw metallic, getint glas, glazen zijpanelen en ook het interieur zag er uit als nieuw. Helaas hadden wij daarvoor al teveel uitgeleefde exemplaren gezien. Ik gebruik de T5 puur particulier. Kon deze nog net BPM-vrij aanschaffen. Alleen de BTW kwam voor mij nog om de hoek kijken :gif .Een flinke domper was echter al de tweede dag. Op weg naar huis dikke pech. Een flinke knal uit het vooronder en kon daarna alleen maar uitrollen. Homokineet (klinkt als) helemaal verrot. :werkaanT4 Gelukkig wel onder garantie verholpen. Daarna nooit meer pech gehad!
Dankzij :wjw al een aantal leuke ideen opgedaan en ook uitgevoerd. En dat voor een a-techneut als ik. Extra 12 volt stekkers geplaatst onder de achterbank voor de kids, en eentje achterin voor een eventuele koelbox. Ook extra speakers in de tussenwand ingebouwd, rvs ringen om de tellers (dankzij een zeer duidelijke handleiding op deze site gelukt!), sidebars en pushbar geplaats.
Toekomstmuziek zijn nog LM-velgen en mogelijk zelfs nog een schuif-kanteldak.

Deze wagen is echt formidabel en al helemaal voor de caravan. Het passen en meten met de spullen zoals altijd bij mijn Touran het geval was, is verleden tijd. Ook voortaan heerlijk de crossfietsen mee.

Hoop in ieder geval in de toekomst nog een hoop leuke ideeën op te doen
Groetjes van Jeroen
Afbeelding
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: Jeroen T5 344, even voorstellen

Bericht door Donald4Motion »

Welkom hier Jeroen :toppie
Gebruikersavatar
harry t5 191
Berichten: 3074
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:08
Locatie: Zeijen

Re: Jeroen T5 344, even voorstellen

Bericht door harry t5 191 »

:wjw hier Jeroen! :zwaai
Voor dagelijks gebruik uitstekend.
Voor de vakantie geweldig! :jumpklap
Gebruik de mijne ook om de caravan te trekken. (Hymer eriba 540) :lach

:wjw :T54LIFE :toppie
groeten Harry, uit het mooie Drentse land.
Gebruikersavatar
Jeroen T5 204
Berichten: 3455
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:50
Locatie: Vroomshoop (VCDS)
Contacteer:

Re: Jeroen T5 344, even voorstellen

Bericht door Jeroen T5 204 »

Welkom hier naamgenoot :T5cruisin
VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
Plaats reactie