En weer even vertaald.Musterschueler Eins schreef:Hallo, de spiegels komen van een Touareg tot 2007 (touareg 1 dus) Je kunt ook T5 vanaf 2009 spiegels gebruiken, maar die hebben geen knipperlichten.
Elektrisch schema en partlist maak ik graag. Heeft er dan iemand interesse? De printplaat en geprogrammeerde Atmel-controller kan ik leveren. De andere benodigde onderdelen aub zelf bestellen.. In Duitsland bij Pollin Elektronic of bij Reichelt. Conrad Elektronic kan ook, maar die zijn duurder.
De losse onderdelen kosten ongeveer 32 euro, voor de printplaat en de geprogrammeerde Atmel vraag ik 14 euro (Beta Layout print 9 euro, de Atmel 5 euro) Solderen moet iedereen zelf, of zelf iets organiseren.
Foto's maak ik morgen, en stel ze dan ter beschikking. Helaas heb ik geen foto's hoe ik de adapterplaten gemaakt heb, omdat ik daar een paar keer helemaal opnieuw begonnen ben, het moest ook stevig genoeg zijn! en beter als de originele spiegels.
Bilder sind SEHR wilkommen
hab' mich mal herum gesehen auf Ebay......
aber die Touareg-spiegel sind nicht billig...150 für einer der nicht anklappen soll? und 185 für der richtige.... und 75-85 euro für nur das mechanik teil mit blinker, ohne kappe und glas....
Bevor ich die spiegel gekauft habe kauf ich mich den Rest noch mal nicht, hab mehrere Projekte im teilweise fertig- Zustand hier liegen. die sollte ich erst mal fertig machen.