Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

KENTEKENPLATEN GESTOLEN, PAS OP!!

vragen over de T5
Plaats reactie
Willem de Tweede
Berichten: 59
Lid geworden op: 15 apr 2007, 09:47

KENTEKENPLATEN GESTOLEN, PAS OP!!

Bericht door Willem de Tweede »

Vanmorgen tweede paasdag zijn er van mijn bus, multivan tdi, 2004, 105 pk, reflexzilver, donker glas, alle twee de kentekenplaten gestolen.

dit was in Nijmegen, en ze _ kunnen_ gebruikt worden om een soortgelijke bus te stelen, dus opgepast!!

Willem de Tweede.
Gebruikersavatar
Lammert & Fenn@
Berichten: 398
Lid geworden op: 17 aug 2009, 20:22
Locatie: Buunermond

Re: KENTEKENPLATEN GESTOLEN, PAS OP!!

Bericht door Lammert & Fenn@ »

Meestal niet zo handig om een kenteken te vermelden, maar zou dat in DIT geval ook zo zijn????

Misschien dat "iemand" iets opvalt!!

Diegene die ze gestolen heeft, heeft daar idd verkeerde bedoelingen mee.
Geniet van de mooie dingen, dat zijn er genoeg. Als je ze maar wilt zien.
Willem de Tweede
Berichten: 59
Lid geworden op: 15 apr 2007, 09:47

Re: KENTEKENPLATEN GESTOLEN, PAS OP!!

Bericht door Willem de Tweede »

Lammert & Fenn@ schreef:Meestal niet zo handig om een kenteken te vermelden, maar zou dat in DIT geval ook zo zijn????

Misschien dat "iemand" iets opvalt!!

Diegene die ze gestolen heeft, heeft daar idd verkeerde bedoelingen mee.
Lijkt me niet echt zinvol, omdat morgen bij mij dezelfde er weer opgaan, met zo'n cijfertje erboven.
De politie adviseerde mij ook extra op te passen voor mijn eigen auto, kan zijn dat ze die "gewoon" komen stelen en er een ander kenteken opzetten.
Vooral aan de grens met Duitsland schijnen er veel Volkswagenbussen gestolen te worden, ze zijn zo weg Duitsland in.
Wat hoop ik dat ze zo'n soort lui toch eens pakken...
Gebruikersavatar
Lammert & Fenn@
Berichten: 398
Lid geworden op: 17 aug 2009, 20:22
Locatie: Buunermond

Re: KENTEKENPLATEN GESTOLEN, PAS OP!!

Bericht door Lammert & Fenn@ »

Oke, ja ik weet verders ook niet hoe het allemaal gaat. Maar idd de grens zijn ze zo over en bussie weg :huilen
Als je alles zo leest mag je, je bus wel op en top beveiligen. Alleen zeg ik; dan wordt er ook wel weer wat tegen gevonden als ze je bussie wilen, bij jou ( gelukkig) alleen de kentekenplaten dan vinden de criminelen er wel wat op. Het blijft een raar gevoel als ze aan je eigendommen komen.

Grtzzz Fenn@
Geniet van de mooie dingen, dat zijn er genoeg. Als je ze maar wilt zien.
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: KENTEKENPLATEN GESTOLEN, PAS OP!!

Bericht door matje86 »

wacht maar totdat de rekeningen binnen komen van het niet betalen na tanken(dus ff komende tijd bijhouden waar en wanneer je zelf tankt) :T4politie en als het ff kan je bus duidelijk merken, zodat er op de camra beelden bij niet betalen na tanken de juiste bus er op staat(een :wjw sticker kan geen kwaad)
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Willem de Tweede
Berichten: 59
Lid geworden op: 15 apr 2007, 09:47

Re: KENTEKENPLATEN GESTOLEN, PAS OP!!

Bericht door Willem de Tweede »

matje86 schreef:wacht maar totdat de rekeningen binnen komen van het niet betalen na tanken(dus ff komende tijd bijhouden waar en wanneer je zelf tankt) :T4politie en als het ff kan je bus duidelijk merken, zodat er op de camra beelden bij niet betalen na tanken de juiste bus er op staat(een :wjw sticker kan geen kwaad)

Jawel hoor, vandaag kreeg ik een boete voor te hard rijden. Kan helemaal niet, want was een uur na de officiële aangifte.
Geflitst, en de politie is er blij mee, want dan kunnen ze gerichter aan het werk.

Overigens zitten er bij mij alweer andere platen op ( 30 euro bij de VW-dealer, dus valt mee), en inderdaad vastgezet met popnagels nu.
Hoop dat het eventuele kopers voor de auto niet afschrikt, nou ja, dan blijf ik er maar in rijden.

Groet: willem de Tweede.
Damy

Re: KENTEKENPLATEN GESTOLEN, PAS OP!!

Bericht door Damy »

een popnagel is aluminium met een priem prik je dat zo door en hup......
De mijne zitten verlijmd 80% met lijm voor industrieel gebruik.....geen schroeven, popnagels....WEL erg erg vast haha
rick_k
Berichten: 1679
Lid geworden op: 05 apr 2009, 22:01

Re: KENTEKENPLATEN GESTOLEN, PAS OP!!

Bericht door rick_k »

Ik heb zelfs RVS popnagels waar je een luchttang voor moet gebruiken omdat ze bunkerhard zijn...

Maar goed gewoon 2 schroeven doen het ook al jaren, want er staat altijd wel ergens een auto zonder en dan pakken ze die eerst.

mvg Rick
Plaats reactie