Jah, da's duidelijk, ik moest er ook bijzetten van mezelf dat de eerste foto mijn oude bus was. Ik denk alleen dat de kleur iets heller is. Juist dat frontje vind ik er zeker wel op vooruit gegaan, Het is een beetje het "wijsneus" idee. Ik heb hetzelfde lichte motortje als in de oude, alleen is dit een common rail en de oude had nog zo'n tik,tik,tik-pompie erinzitten. Dat merk je echt aan de motor, die is een stuk feller. Ik hou nou makkelijk een scania bij met twee containers oudijzer derop

Het interieur is ook wel wat comfier geworden, maar ik denk dat een boel van het plaatwerk vanaf de A stijl naar achter niet veranderd is. De wielkasten van de achterwielen zijn mijns inziens wel een stuk minder de laadvloer ingebouwd, meer ruimte dus. De meesten zien ook niet dat het een nieuwe is, en degenen die het wel zien vragen "Zo, heb je een nieuwe bus" waarop ik dan antwoord dat ik alleen maar een ander kenteken heb.
Ik heb bewust voor de zelfde uitvoeiring gekozen. Als ik nou in Duitsland zit en ik wil effe kijken hoe hard-ie gaat wordt het bij 170 bergaf al spannend, met zo'n 175pk-6bak moet je dan bij 220km/h jezelf afvragen of je nog wel verder wil. Brrr.. En de Zilveren kleur vind ik ook waanzinnig mooi. De dichte bak beviel me ook goed: niemand ziet wat je bij je hebt.
Ik ben wel blij met de binnenspiegel (hahaha)