Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

ff voorstellen dus

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hnzz
Berichten: 13
Lid geworden op: 22 okt 2009, 21:22

ff voorstellen dus

Bericht door hnzz »

Hi, mijn naam is Hans en ik ben dus nieuw op dit forum...

We zijn de bezitter van een T4 2.5 TDi uit 2003 met zo'n 180.000 op de teller. De bus is in 2007 tot camper verbouwd. Er is toen onder meer een bedbank, keuken en verhoogd dak aangebracht. We zijn ondertussen met de bus tweemaal naar Spanje/Portugal/Italie geweest en verder gaan we geregeld op stap naar Frankrijk. De bus doet het na wat problemen met de turbo vorig jaar nu goed. Wel hebben we al sinds lange tijd een probleem met lekkage onder de vloer. En hoe meer ik er naar kijk, hoe minder ik ervan begrijp. Ik zal in een separate post meer informatie hierover geven in de hoop dat ik hier iemand vind die dit ook gehad heeft c.q. het probleem herkent en hopelijk ook een oplossing weet.

Hans
koos 890
Berichten: 2293
Lid geworden op: 06 feb 2007, 23:19
Locatie: heerhugowaard

Re: ff voorstellen dus

Bericht door koos 890 »

Welkom Hans op :wjw
Wat die water lekkage betreft : De schoon water tank / de vuil water tank of de af/ toe-voerleiding lek ????
Werken is voor mensen die niet kunnen vissen.
Gebruikersavatar
hnzz
Berichten: 13
Lid geworden op: 22 okt 2009, 21:22

Re: ff voorstellen dus

Bericht door hnzz »

Hi Koos, mbt de lekkage: het is niet de vuil/schoon watertanks/niet de leidingen. Er komt, naar mijn gevoel NA een regenbui, op de een of andere wijze steeds water onder de vloer. Ik heb me al gek gezocht maar ik krijg het lek maar niet boven water. Ik zal morgen het probleem eens goed beschrijven inclusief foto's en in het forum posten.
Hans
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33875
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: ff voorstellen dus

Bericht door Multivan Generation »

ik vermoed dat je voorruit lekt,
en dan specifieker dat de kit niet 100% afsluit..

Welkom op :wjw trouwens :toppie
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
hnzz
Berichten: 13
Lid geworden op: 22 okt 2009, 21:22

hnzz

Bericht door hnzz »

Vandaag dus geen tijd gehad eea goed op te schrijven, morgen maar weer proberen... Mbt de voorruit, daar had ik nog niet aan gedacht, kan het water dan wel in de voormalige laadruimte komen? En is dat (hopelijk) eenvoudig te testen?? Afijn, ik elk geval dank voor de tip.. Weer iets om over na te denken/na te lopen

Hans
Gebruikersavatar
Johan191
Berichten: 1768
Lid geworden op: 11 jan 2007, 13:30
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Re: ff voorstellen dus

Bericht door Johan191 »

Hans,

Ze je vraag even in het T4 Forumdeel van weetjewel.
Niet iedereen kijkt in het forumdeel even voorstellen.
Ik weet zeker dat je dan meer meedenkers krijg voor je probleem !!
Groeten, Johan uit Doetinchem Fotogalerij nr. 191 (Zwarte T4 2.5 TDI 102 pk ACV van 1998 :-)
WIl je die andere 15 auto's ook zien die ik gehad heb, (nog even geduld, site wordt opnieuw opgebouwd)
Plaats reactie