Yasmine D & Wesley V schreef:
Is de prijs van 9 950 euro een reële prijs voor een T4 met 227.193 km van bouwjaar 2000 met automaat?
lijkt me als ie goed in orde is en netjes een normale prijs, zekere geen koopje, maar ook niet extreem duur.
Maar weet je zeker dat je een T4 AUTOMAAT wil hebben? is niet echt beroemd om zijn betrouwbaarheid he, de automaat in een T4, eigenlijk moet je elke 150 á 200 duizend km rekenen op een bakrevisie van een kleine 3000 euro.............
Yasmine D & Wesley V schreef:
I.v.m. rolstoelvervoer kan de dubbelecabine die in de T4 zit verwijderd worden en hoe zit het dan met eventuele schade aan de binnenkant van de T4?
ik denk dat er in de zijpanelen een gat gezaagd is omdat de DC aan de carrosserie vast bevestigd moet zijn (dus door het paneel heen aan de kale carrosserie) en vermoed datdat niet zonder lelijke schade uit te bouwen is (of je moet zijpanelen vernieuwen)
Yasmine D & Wesley V schreef:
Kan ik een prijsvermindering krijgen als de verkoper de dubbelecabine verwijderd als ook de nieuwe trekhaak die erop zit. Die trekhaak moet eraf omwille van een rolstoellift.
Tja ik denk dat de verkoper dan ook zoiets heeft van en wat moet ik met die onderdelen?...dus of de verkoper korting geeft omdat jij bepaalde onderdelen niet nodig hebt...... vrees van niet
Yasmine D & Wesley V schreef:
Er zitten geen draaistoelen in de T4 is het mogelijk om er draaistoelen van te maken?
JA, is een kwestie van draaiconsoles of draaiplateau's monteren (heb nog 2 plateau's liggen)
Yasmine D & Wesley V schreef:
Hoe zit het met het invoeren van deze T4 van Nederland naar België.
tja, da's meer een vraag voor de belgen onder ons denk ik.....
naar de schouwing gaan, hopen dat ze niets afkeuren en dan kenteken aanvragen denk ik
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon