Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Ombouw naar camper t4 syncro verlengd hoog dak

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
Delta theo
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 nov 2010, 00:23

Ombouw naar camper t4 syncro verlengd hoog dak

Bericht door Delta theo »

Hallo t4 en t5 ryders,

Ik houd me aanbevolen voor adviezen voor het volgende. Ben begonnen met mijn bus om te bouwen naar camper. Gestart met het aanbrengen van isolatie voor de wanden. Ik zal foto's publiceren van mijn vorderingen. Heb een nieuw uitziende T4 via marktplaats op de kop getiktmet weinig km's en nog wel een syncro ook. Dat is voor mij nodig voor mijn hobby deltavliegen en moet dan ook camperen en rijden op bergachtige terreinen. Met mijn vorige camper een Vito Westfalia kwam ik wel eens in de problemen. Nu mijn vraag aan jullie:
Ik wil mijn reserveband die niet onder de auto kan bevestigen aan de rechter achterportier. (twee deuren) Weet iemand daar een beugel voor en hoe dat te bevestigen is ? Ik dacht zelf ook bevestiging aan een deurladdertje waar dan de band aan gehangen kan worden dat kan ik de imperiaal op en kan de band hieraan kwijt.

Zoek dus liever een laddertje die veel werkbusjes hebben op op het dak te komen of een beugel. Dan klim er er wel met een ladder op. De bus is wel erg hoog maar ik ben in een boom geboren.
Plaats reactie