Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

dashbord nieuwe T5

vragen over de T5
Plaats reactie
lift
Berichten: 31
Lid geworden op: 08 dec 2010, 19:46
Locatie: Handel
Contacteer:

dashbord nieuwe T5

Bericht door lift »

Ik ben aan het proberen geweest om de olie temp. op mijn display te krijgen maar krijg het niet voor elkaar.
Weer iemand daar een oplossing op,of hoe ik dat dan moet doen ?
Ik weet graag de temp.van de olie maar omdat ik er nergens niks terug van kan vinden vraag ik het hier maar.
De bus is helemaal aangepast ik rij met de rolstoel achter het stuur,foto's volgen als het weer mooier is.

Gr.Wim.
Gebruikersavatar
Rick
Berichten: 538
Lid geworden op: 14 apr 2009, 15:20

Re: dashbord nieuwe T5

Bericht door Rick »

Hoi Wim,
Ik kan je niet helpen met het antwoord op je vraag!
Ik heb ook een aangepaste T5. Wat voor een is het geworden en waar is hij aangepast?
Groet, Rick
lift
Berichten: 31
Lid geworden op: 08 dec 2010, 19:46
Locatie: Handel
Contacteer:

Re: dashbord nieuwe T5

Bericht door lift »

Ha Rick.

Het is een 140 PK DSG7 een olympia blauwe.
Hij is aangepast bij http://www.derksbedrijfswagens.nl/n-nl/" onclick="window.open(this.href);return false; en bij http://www.mobiliteitopmaat.com/mobiliteit-op-maat.htm" onclick="window.open(this.href);return false;.

De vloer van de zitplaats is verlaagd,dus daar zit ik nu in mijn rolstoel achter het stuur.
Vergrendeling op de grond,en achter mijn rug een beugel.achterklep wordt geopend en de lift komt er dan uit.En hup ik cross achter het stuur,en ik heb aan de deur een gas rem schuif zitten met al de bediening erin van verlichting ruitenwisser claxon.
Enzo knor ik nu rond,ik heb hem nu 7 weken en er zitten nu 3500 KM op.Hij rijdt super en alles erop en eraan,standkachel airco alles wat nodig is.

Gr.Wim.
Gebruikersavatar
Rick
Berichten: 538
Lid geworden op: 14 apr 2009, 15:20

Re: dashbord nieuwe T5

Bericht door Rick »

Helemaal super Wim!
Je hebt precies de zelfde aanpassingen als ik. Inmiddels heb ik er 16.000 veilige kilometertjes opzitten.
Ooit wil ik nog een leuk fotoverslag maken hier. Heel veel plezier er mee! :toppie
Vrijheid is voor ons het belangrijkste, en dat we een dikke T5 rijden nemen we maar voor lief! :bifun
lift
Berichten: 31
Lid geworden op: 08 dec 2010, 19:46
Locatie: Handel
Contacteer:

Re: dashbord nieuwe T5

Bericht door lift »

Ha Rick,

Ten eerste wil ik dan meer van je aanpassingen weten en zien,ik kom uit de techniek zelf al was het de motor techniek.Maar ik ben graag van alles wat met techniek te maken heeft op de hoogte.
Waar heb jij de aanpassingen laten doen,en met welke T5 rij je zelf rond ??
En als het dadelijk beter weer wordt,en de temp. gaat omhoog dan zet ik hier wel een paar foto's op van mijn aanpassingen.Ze hebben er lang genoeg aan gewerkt en het was duur genoeg daar licht het niet aan.
En Rick misschien kunnen we onderling nog wel iets uit wisselen waar we zelf of anderen iets aan kunnen hebben.
Plaats reactie