Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

De beste verzekering

vragen over de T4
Plaats reactie
peterklaassen
Berichten: 43
Lid geworden op: 19 mei 2010, 10:46
Locatie: Schagen tel.06-22574211
Contacteer:

De beste verzekering

Bericht door peterklaassen »

Ik heb een DC bus van 2001 die volgende week wordt omgebouwd. Op dit moment nog WA Casco verzekerd.
De waarde stijgt straks natuurlijk en ik kreeg advies om hem all-risk te verzekeren.
Hebben jullie advies voor een goede en ook voordelige verzekering.
Ik krijg een offerte van mijn huidige verzekeraar Unive.
Al vast bedank voor de reacties.
--
groet, Peter
Blauwe T4 2,5 TDI DC type 70X02A 102 pk bj 2001 model 2002
per feb 2011 door FSL omgebouwd tot camper met 5 zitplaatsen op kenteken.
Gebruikersavatar
heartbeat
Berichten: 1287
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:20
Locatie: Schiedam

Re: De beste verzekering

Bericht door heartbeat »

Ik heb mijn camper verzekerd via de nederlandse camper club bekend als NKC google even voor alle info
goede ervaringen mee 1x gratis taxatie als je de verzekering bij hun afsluit
Rob & Lize
Gebruikersavatar
annoyingthing
Berichten: 366
Lid geworden op: 17 jan 2007, 09:19
Locatie: Voorne-Putten ZH

Re: De beste verzekering

Bericht door annoyingthing »

Wij zijn ook verzekerd bij de NKC met onze camper.

Goede niet al te dure verzekering, maar houd er wel erg in...is dit je enige auto, dus rijd je er dagelijks mee...en je krijgt er een keer iets mee in NL (terwijl je niet op vakantie gaat of bent) zodat je mooie auto in de garage :werkaanT4 komt te staan...je krijgt GEEN leenauto. :muur
Het is een recreatievoertuig (dus eigenlijk een vakantieauto) en geen "normale" auto.
Hier zijn wij de mist mee ingegaan vorig jaar zodat wij een maand of 5 zonder auto zaten.

Het is maar een tip en doe er je voordeel mee.

Groetjes en veel camperplezier. :campingT4
Our Swinging Silver Free Style

Protected by the Wife and Bearlock
Gebruikersavatar
Joris 407
Berichten: 242
Lid geworden op: 06 feb 2011, 14:46

Re: De beste verzekering

Bericht door Joris 407 »

Wij hebben ook gekozen voor het NKC. Ze zijn niet de goedkoopste, want je moet ook lid worden, maar hebben wel de beste voorwaarden. Voor ons was vooral de onbeperkte km's de reden om voor NKC te kiezen. Andere verzekeringen doen hier moeilijk over of staan alleen recreatief gebruik toe. En de California is nou juist een wagen geschikt voor meerdere doeleinden. Veel succes bij de keuze.

Joris
gert99
Berichten: 376
Lid geworden op: 30 jan 2007, 16:41

Re: De beste verzekering

Bericht door gert99 »

Hoi ,

zit bij camperverzekerd.nl, ook een niet al te dure verzekering, wel een bearlock vereist.

Grtz. Gert
Gebruikersavatar
J.F.A.
Berichten: 591
Lid geworden op: 20 jul 2009, 10:44

Re: De beste verzekering

Bericht door J.F.A. »

Hoi Hoi

Zelf ben ik ook verzekerd via NKC doch het blijkt dat Camperverzekerd wel goedkoper is met de premie]
Mijn vraag is dan ook. wie heeft ervaring met Camperverzekerd ?? of weet iemand het verschil ?? Premie per maand scheelt wel. en is op jaarbasis beslist de moeite waard.
En tot slot nog even als antwoord op het rijden met de cc als eerste auto. Ben elke dag aan het kijken voor een geschikte camping . :bifun


Fred :campingT4
T4 EXCLUSIVE 2001 TDI 150 PK Met een beetje tolerantie is het altijd vakantie
Gebruikersavatar
Joris 407
Berichten: 242
Lid geworden op: 06 feb 2011, 14:46

Re: De beste verzekering

Bericht door Joris 407 »

Hehe,

Ja, tijdens het oriënteren heb ik eerst geprobeerd te verzekeren via Camperverzekerd, maar hier werd ik niet geaccepteerd, omdat ik eerlijk aangaf er ook af en toe woon-werkverkeer mee te gaan rijden. Daarnaast is de pechhulp niet volledig, bijvoorbeeld niet voor de deur of bij "self-inflicted" situaties. Voor de details moet je maar op hun site kijken. Verder dacht ik geen onbeperkte kilometers, maar dat weet ik niet zeker meer. Kijk en vergelijk op internet zou ik zeggen.

Suc6!

Joris
Plaats reactie