Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
welke LM velgen voor een T4? (is de Rondell 0045 geworden)
- sgsdebruijn
Re: welke LM velgen voor een T4?
Nette bus hoor staan goed zo die velgen, zal hij na het wassen weer zo blauw zijn als je onderschriftfoto (-:
VW T4 Multivan 2.5TDI+++
- Doka Driekus
- Contacteer:
Nou, ik geloof dat ik daarvoor beter eens met de instellingen van de fotocamera kan gaan experimenteren. Dan wordt de lucht ook weer blauw in plaats van wit
Groeten,
Erik
Groeten,
Erik
- Ron---63---
Inderdaad mooie velgen zeg
Een mooi totaal plaatje zo. Mazzel dat je nu ET48 erop hebt zitten, 35 had teveel naar buiten gekomen inderdaad.
Heel veel plezier ermee enne........voorzichtig met inparkeren he
Een mooi totaal plaatje zo. Mazzel dat je nu ET48 erop hebt zitten, 35 had teveel naar buiten gekomen inderdaad.
Heel veel plezier ermee enne........voorzichtig met inparkeren he
Eerste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=Z4I3UVOV
Tweede T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=OADFWHSA
Laatste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=HF6ONS4V
Sinds 1 mei 2013 onze 2e VW High UP met alle pakketten !! Eerste was 1 jaar oud :)
Tweede T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=OADFWHSA
Laatste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=HF6ONS4V
Sinds 1 mei 2013 onze 2e VW High UP met alle pakketten !! Eerste was 1 jaar oud :)
- Multivan Generation
- Contacteer:
@ Erik --->
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
- Doka Driekus
- Contacteer:
Re: welke LM velgen voor een T4? (is de Rondell 0045 geworden)
Naast de instellingen van een fotocamera kun je met photoshop ook nog wel het één en ander doen
Groeten,
Erik
Groeten,
Erik
Dat ziet er goed uit Erik.
En natuurlijk mooi dat je ze uiteindelijk toch nog met ET 48 hebt gekregen.
Hoop dat je er nog vele kilometers van gaat genieten.
En natuurlijk mooi dat je ze uiteindelijk toch nog met ET 48 hebt gekregen.
Hoop dat je er nog vele kilometers van gaat genieten.
Groeten, Dennis
97'er 2.5 B/LPG Surf-Camper (Rode) en 96'er 2.5 TDI Surf-Bus (Blauwe)
97'er 2.5 B/LPG Surf-Camper (Rode) en 96'er 2.5 TDI Surf-Bus (Blauwe)
- Doka Driekus
- Contacteer:
En dan nog één keer een laatste foto die ik vandaag gemaakt heb met wat betere instellingen van de fotocamera
Tijdens het maken van de foto's stopte er overigens een auto met daarin een jongen en meisje waarvan de jongen vraagt wat ik voor de bus wil hebben. Tja, sorry, de bus is niet te koop.
Hoor ik op zeker moment het geluid een oude diesel achter me en ik dacht werkelijk dat het een tractor was. Bleek een sjaggeraar te zijn met een aftandse oprijwagen die ook even wilde vragen of ik de bus ga verkopen
Groeten,
Erik
Tijdens het maken van de foto's stopte er overigens een auto met daarin een jongen en meisje waarvan de jongen vraagt wat ik voor de bus wil hebben. Tja, sorry, de bus is niet te koop.
Hoor ik op zeker moment het geluid een oude diesel achter me en ik dacht werkelijk dat het een tractor was. Bleek een sjaggeraar te zijn met een aftandse oprijwagen die ook even wilde vragen of ik de bus ga verkopen
Groeten,
Erik
Dit topic maar weer eens boven halen:
Bij mijn zoektocht naar een mooie 5 spaak voor onder m'n bussie kwam ik deze tegen:
Het is een Ronal velg, maar weet iemand het type en nog beter: is het draagvermogen van deze velg voldoende voor een California?
Dezelfde vraag kan ik ook stellen voor een AEZ Wave
en een CMS C4
Waar vindt men sowieso gegevens over draagvermogen, want ik heb al flink gegoogled maar vind hier geen gegevens over..
Bij mijn zoektocht naar een mooie 5 spaak voor onder m'n bussie kwam ik deze tegen:
Het is een Ronal velg, maar weet iemand het type en nog beter: is het draagvermogen van deze velg voldoende voor een California?
Dezelfde vraag kan ik ook stellen voor een AEZ Wave
en een CMS C4
Waar vindt men sowieso gegevens over draagvermogen, want ik heb al flink gegoogled maar vind hier geen gegevens over..
- Pascal-141
Niet goed gezocht denk ik : http://www.alcar.be/6716_VL.0?webbid=1" onclick="window.open(this.href);return false;Joris 407 schreef:Waar vindt men sowieso gegevens over draagvermogen, want ik heb al flink gegoogled maar vind hier geen gegevens over..
Daar vind je al veel info , waaronder de TUV certificaten
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
Ok, dat is al wat, alleen begrijp ik het niet goed. Als ik bijvoorbeeld die AEZ velg op zoek (die Ronal velg staat er niet bij) en dan naar TuV certificaten ga, dan moet ik het type auto invoeren, en vervolgens staat die AEZ Wave niet in het rijtje. Betekent dit dat dat deze velg niet geschikt is?
-
Heeft je california geel of grijs kenteken?
Egbert
Egbert
2015 Iveco Daily 50C15
2018 Hyundai Tucson diesel
2018 Hyundai Tucson diesel
Het is een af-fabriek camper dus is geel dan toch? Wel ca. 2 jaar gelden geïmporteerd uit Duitsland ddor de vorige eigenaar. Maakt dat uit voor de velgen?
*edit* ik zie net je post op het Marktplaats forum: ookal zijn er voor geel kentekens geen regels / controle, veiligheid is ook belangrijk! *edit*
Heb contact gehad met de verkoper over de hierboven geposte Ronal-velg: het draagvermogen is 690kg. Nu is de max. aslast voor mijn bus volgens mij (wordt mij niet helemaal duidelijk uit het boekje) 1510kg. (Staat niet op het kentekenbewijs vlgs mij) Max. gewicht op het kenteken staat er wel op en is 2800kg.
Volgens mij zijn deze velgen dus niet geschikt; aan de andere kant denk ik dat ik deze gewichten niet snel zal halen.
Iemand een mening over deze afweging?
Groet, Joris
*edit* ik zie net je post op het Marktplaats forum: ookal zijn er voor geel kentekens geen regels / controle, veiligheid is ook belangrijk! *edit*
Heb contact gehad met de verkoper over de hierboven geposte Ronal-velg: het draagvermogen is 690kg. Nu is de max. aslast voor mijn bus volgens mij (wordt mij niet helemaal duidelijk uit het boekje) 1510kg. (Staat niet op het kentekenbewijs vlgs mij) Max. gewicht op het kenteken staat er wel op en is 2800kg.
Volgens mij zijn deze velgen dus niet geschikt; aan de andere kant denk ik dat ik deze gewichten niet snel zal halen.
Iemand een mening over deze afweging?
Groet, Joris
- Pascal-141
Dat betekend inderdaad dat de velg-fabrikant die bepaalde velg niet 'goedkeurd' voor een bepaald type auto . Heeft wss met draagvermogen te maken .Joris 407 schreef:Ok, dat is al wat, alleen begrijp ik het niet goed. Als ik bijvoorbeeld die AEZ velg op zoek (die Ronal velg staat er niet bij) en dan naar TuV certificaten ga, dan moet ik het type auto invoeren, en vervolgens staat die AEZ Wave niet in het rijtje. Betekent dit dat dat deze velg niet geschikt is?
My current cars:
Bedankt,
Ik ben toch nog wel benieuwd of iemand het type van de hierboven geposte Ronal velg herkent. Het is geen velg die nu in het assortiment van Ronal op de site staat dus al wat ouder.
Ik ben toch nog wel benieuwd of iemand het type van de hierboven geposte Ronal velg herkent. Het is geen velg die nu in het assortiment van Ronal op de site staat dus al wat ouder.