Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Claxon

vragen over de T4
Plaats reactie
Hans Hommes
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 aug 2007, 23:59
Locatie: Hoogeveen

Claxon

Bericht door Hans Hommes »

Van mijn T4 doet de claxon raar.

Als ik op het stuur druk gaan soms de twee claxons af (vaak niet).
Soms gaat er dan maar 1 (iets vaker) en zins kort gebeurd er ook soms helemaal niks.......

Maar naar het helemaal niks doen kan het na een paar dagen (ik toeter niet dagelijks) (kom niet altijd leuke vrouwen tegen om naar te toeteren) op eens weer anders zijn en of 1 of beide toeters doen het wel weer.
Vaker is het dat er maar 1 het doet.

Iemand een idee wat dit kan zijn?
Verder doet alles gewoon zo als het hoort te doen.

Alvast bedankt,

Hans.
Gebruikersavatar
BenTDI
Berichten: 656
Lid geworden op: 26 mei 2009, 14:55
Locatie: G...= Kaasstad+ Stroopwafels-Zuidholland

Re: Claxon

Bericht door BenTDI »

Er zit er een vast geoxideerd en spuit er wd40 in de hoorn of contact spray en een paar fikse klappies ertegenaan met een schroevendraaier handvat... WD40 verdrijfd vocht goed en smeert....
Daardoor doen de mijne het nu alweer een half jaar goed .overal
Groet Bentdi :yes :werkaanT4
Meedoen met een Marokkaanse bruiloft doet wonderen :bifun :bifun :bifun :bifun
Meerijden dus en achter de stoet aan en flink toeteren....als je dat individueel doet krijg je een bon voor orde verstoring. :yes :wjw
PLUK PLEZIER RIJ T4 EN VOOR JE HET WEET HEB JE EEN T4 DATE
koekie520
Berichten: 529
Lid geworden op: 26 jan 2007, 22:32
Locatie: Antwerpen

Re: Claxon

Bericht door koekie520 »

Koppel de claxon die het altijd doet af en frutsel wat met de bedrading terwijl iemand anders de claxon bediend. Misschien zit er ergens een slecht contact.

Ik heb zelf ook problemen met de toeter. Bij mij zijn de draden van de claxon door vlakbij de stekker en die zit dan weer met secondenlijm ofzo vastgeplakt. Ik zit te denken om gewoon 2 nieuwe te bestellen hoge en lage toon. Maar wat is voordeliger, de Dealer of ebay? Op Ebay heb je de 2 voor ongeveer 30Euro inclusief verzending. Ik zit er ook aan te denken een superluide te plaatsen, maar ik ga geen compressor of luchtketel monteren.
greetz
Plaats reactie