heb nu al mijn tweede olielekkage
de eerste was 2 weken geleden, toen lekte ie olie bij de oliesensor dus vervangen
nu is het probleem van een heel groter kaliber keringen liggen eruit en hij lekt tussen de bak en het motorblok
het fijne ervan hoor ik van de week en laat het jullie weten
ben gisteren even wezen kijken maar hij hangt maar bedroeft op de brug met de versnellingsbak ernaast op de standaard
hij heeft nu een flink gapend gaat in zijn buik maarja zo zie je ook eens de binnenkant van je auto motorische gezien
wat een doffe ellende 15000 km gereden en bijna 5 maanden oud, ze proberen hem woensdag klaar te hebben
iemand meer al olielekkage gehad tussen de bak en motorblok??
multivan 180 pk schakel
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
ZO nu al de tweede olielekkage
Re: ZO nu al de tweede olielekkage
doe je zelf de olie bij houden???
ik had tijdje terug dikke discussie met me dealer in Nijmegen... Die beweert namelijk dat je een T5 GP niet maximaal mag bijvullen.... En als hun dus service doen dan vullen ze bij tot halverwege de stok..... Omdat er anders dus te veel druk op kan komen en de keringen er uit komen... Wat dus in mijn geval resulteert in keer in de 7000 tot 9000 km een liter bij vullen....
Weet niet of het waar het is allemaa... heb ze namelijk ook verweten dat ze gewoon vergeten zijn bij te vullen. maar volgens hun is dit de logica..... misschien heeft het er bij jou iets mee te maken..
Christiaan Maldonao van Vw Hegemann.. is de degene die dit haarfijn heeft uit gelegd aan me....
Dus als ik lieg........
ik had tijdje terug dikke discussie met me dealer in Nijmegen... Die beweert namelijk dat je een T5 GP niet maximaal mag bijvullen.... En als hun dus service doen dan vullen ze bij tot halverwege de stok..... Omdat er anders dus te veel druk op kan komen en de keringen er uit komen... Wat dus in mijn geval resulteert in keer in de 7000 tot 9000 km een liter bij vullen....
Weet niet of het waar het is allemaa... heb ze namelijk ook verweten dat ze gewoon vergeten zijn bij te vullen. maar volgens hun is dit de logica..... misschien heeft het er bij jou iets mee te maken..
Christiaan Maldonao van Vw Hegemann.. is de degene die dit haarfijn heeft uit gelegd aan me....
Dus als ik lieg........
Re: ZO nu al de tweede olielekkage
dus....
1\2 is niet 1\2 maar is max wat is max dan?????
is max dan te veel ??? waarom noemen ze het dan max????
en wat is dan min is dat dan ook niet min maar 1\2 zijn????
wat is dan min als min 1\2 zou zijn ?????
:alarm
is het dan geen fout van vw en hebbben ze dan geen andere peilstok nodig
ik kan begrijpen dat er teveel in kan zitten maar dat is dan gewoon een fout van vw
je moet van de peilstok uit kunnen gaan dat je gewoon kunt vullen tot max
kan dit niet dan is dat een fout van de fabrikant
1\2 is niet 1\2 maar is max wat is max dan?????
is max dan te veel ??? waarom noemen ze het dan max????
en wat is dan min is dat dan ook niet min maar 1\2 zijn????
wat is dan min als min 1\2 zou zijn ?????
:alarm
is het dan geen fout van vw en hebbben ze dan geen andere peilstok nodig
ik kan begrijpen dat er teveel in kan zitten maar dat is dan gewoon een fout van vw
je moet van de peilstok uit kunnen gaan dat je gewoon kunt vullen tot max
kan dit niet dan is dat een fout van de fabrikant
Re: ZO nu al de tweede olielekkage
heb zelf nog geen olie hoeven bij vullen
hierbij nog 2 foto's van de onderkant
By sammie5300 at 2011-03-21
By sammie5300 at 2011-03-21
hierbij nog 2 foto's van de onderkant
By sammie5300 at 2011-03-21
By sammie5300 at 2011-03-21