Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Tussenschot Vervangen

vragen over de T5
Plaats reactie
Deki
Berichten: 317
Lid geworden op: 18 apr 2007, 20:05
Locatie: Den Haag

Tussenschot Vervangen

Bericht door Deki »

Hoi Weetjewellers :zwaai

Klein vraagje heb wat schade aan mijn tussenschot en wil die vervangen ! is het veel werk omdat te doen of valt het wel mee ?

Ik hoef toch niet mijn achterbankje te demonteren ofzo of kunnen jullie me wat tips geven :bonk

T5 KWB 130pk 2004

Bedankt Alvast!

Groetjes.

:driveT5
Gebruikersavatar
Mickel Moen
Berichten: 2028
Lid geworden op: 21 mei 2009, 15:19
Locatie: Súdwest-Fryslân
Contacteer:

Re: Tussenschot Vervangen

Bericht door Mickel Moen »

Deki,

Hangt van de uitvoering af denk ik. Bij mij (combi 2004) was het eenvoudig om het tussenschot te verwijderen. Een paar schroefjes, popnagels en veel kit. Dat laatste is het lastigst. Het plastic van het tussenschot is nogal dun en scheurt makkelijk bij het verwijderen. Maar als het tussenschot toch al stuk is, maakt dat dus niks uit. zie ook: viewtopic.php?f=13&t=30170#p198449" onclick="window.open(this.href);return false;
:zwaai
Groetnis, Geert
.Afbeelding mickelmoen.nl
Deki
Berichten: 317
Lid geworden op: 18 apr 2007, 20:05
Locatie: Den Haag

Re: Tussenschot Vervangen

Bericht door Deki »

Hoi Moen,

haha heb de zelfde tussenschot ! ! het is zeker van dun matriaal gemaakt om van te huilen. heb bij de VW dealer gevraagd voor nieuwe tussenschot, kreeg ik later te horen dat PON er 1500 euries voor wilde hebben.

Leuk om te zien hoe jij je busje hebt verandert in een camper :klappen

Zo te horen is het niet moeilijk om hem eruit te krijgen ... ik hoef dus mijn achterbank niet weg te halen! zal het binnenkort proberen hopen dat het goed komt :nuts :werkaanT4

:T54LIFE
Plaats reactie