V-Maxx kan 7cm omlaag met behoud van garantie, je kan lager maar dan vervalt de garantie. Staat op hun site.
Stellen doe je met blauwe draaiknopjes op de schokbrekers 2 voor onder de motorkap te bereiken boven op en die bij de achterwielen kan je ook bij al moet je dan even door de knieën en onder de bus kijken wat je doet.
V-Maxx bevalt me tot op heden goed, heb het achter wat hoger staan dat er geladen kan worden maar dan wordt ie gekscherend genoeg minder stug voor aangezien de bus dan minder voorover hangt. Moet wel melden dat ik Audi A3 1.6 gereden heb geheel standaard alleen grotere velgen en bredere banden, vervolgens Audi TT Quattro 225 pk gereden heb die ook nog eens gekieteld was, waarna ik Audi S3 gereden heb, beide laatst genoemden stugger dan de bus. Alleen wel flink betere stoelen
![fun :bonk](./images/smilies/bonk.gif)
zelfs die van de A3 van 14 jaar oud zitten heden nog beter dan de nieuwe uit de bus naar mijn mening.
Er staat/stond inderdaad een set te koop voor 499,- meen ik op Marktplaats. Maar alles staat vroeg of laat toch te koop, waarom doet iemand een splinternieuwe wagen van de hand? Mij moet je het niet vragen, want ben absoluut verre van tevreden over wat VW afgeleverd heeft, maar wat je direct afschrijft biedt me dan niet direct de kans om voor wat anders te gaan. De lak ligt binnen 4000 km al van de voorbumper af. Maar om de bus direct te koop te zetten? iemand baat bij een DC interieur voorzien van leder? dan ga ik direct richting Recaro's en met t zelfde leer beklede achterbank. Zegt genoeg denk ik... ligt er maar net aan wat je gewend bent en wat je verwachtingen zijn van een product.
Maar goed mijn conclusie is dat V-Maxx goed rijdt en je waar voor je geld krijgt. Andere meningen zullen er ook wel zijn maar ligt er ook aan wat je ermee wilt doen met de bus want V-Maxx is niet voor alles geschikt. Conclusie is gewoon ervaren wat er bij een ander onder zit alvorens je zelf een concrete juiste keuze kunt maken en vergis je je dan gaat t er weer onder uit en verkoop je het terwijl je een andere set laat monteren en tevreden rond kunt rijden maar dan is t leergeld wat hoger. KW mopperen er genoeg over dat veren breken e.d. Apex veren had ik onder de A3 zitten op originele schokbrekers maar t molt je schokbrekers sneller helaas. Dus heb in deze voor een schroefset gekozen die bij mijn gedrag past.