FF off topic...(omdat hier de techneuten zitten)
Als ik 's morgens met de Kadett weg wil(31 jaar oud) is het rempedaal keihard en remmen ho maar....na een klein stukje en een paar maal intrappen is de boel voor de rest van de dag oké....iemand een idee?
grtz.Harry
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Hard rempedaal
Hard rempedaal
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Re: Hard rempedaal
Hi, ik zou het zoeken in de rembekrachtiging, of die dikke slang ernaartoe met het terugslag ventiel , die kan ook open blijven.
Gr, Ton.
Gr, Ton.
FF naar Ismet Harry ben er vanmorgen met mijn zoon zijn Golf geweest schijven afgedraaid en nieuwe remblokken erop en een prijs super zo voordelig.Harry 341 schreef:FF off topic...(omdat hier de techneuten zitten)
Als ik 's morgens met de Kadett weg wil(31 jaar oud) is het rempedaal keihard en remmen ho maar....na een klein stukje en een paar maal intrappen is de boel voor de rest van de dag oké....iemand een idee?
grtz.Harry
Als je denkt dat alles tegenzit, denk dan opnieuw.
Je moet even nieuw vacuum opbouwen dan. Dus waarschijnlijk lekt er iets in het circuit.
mvg Rick
mvg Rick
Harry als het goed is zit er een terugslag ventiel in de vacuüm leiding, deze kunnen stuk door leeftijd of vervuiling (gaan ze vast zitten).
Of wat al gezegd is ergens een vacuüm lek.
Groet, Oskar.
Mooi,jullie zijn het met elkaar eens...dus kan niet missen!Zal morgen even chekken...Oskar 725 schreef:Harry als het goed is zit er een terugslag ventiel in de vacuüm leiding, deze kunnen stuk door leeftijd of vervuiling (gaan ze vast zitten).
Bedankt allemaal!
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
En Harry, nog steeds een harde?.............
Eh...ja.Ik had wel even een terugkoppeling kunnen geven.
Op de sloop een klepje (wat in de vacuumslang zit) uit een andere opel gehaald..nieuwe slang eraan en klaar.
Het klepje bleef dicht staan...dat was dus het euvel....
Bedankt voor de diverse tips!!
Vooral namens de eigenaresse....
grtz.Harry (en Yvonne!)
Op de sloop een klepje (wat in de vacuumslang zit) uit een andere opel gehaald..nieuwe slang eraan en klaar.
Het klepje bleef dicht staan...dat was dus het euvel....
Bedankt voor de diverse tips!!
Vooral namens de eigenaresse....
grtz.Harry (en Yvonne!)