Wegens tik in motor ben ik begonnen de cylinderkop te demonteren, de 1900-motor blijft in de auto, eerst de turbo eraf, dan het uitlaatspruitstuk daarna de inlaat,enz, of toch niet, wie heeft de beste volgorde, kan ik overal van bovenaf bij??
Inmiddels schrijf ik 16 januari 2012, de kop is er af, ik heb geconstateerd dat er precies tussen de in - en uitlaatklep een klein scheurtje zit.
Is dat de oorzaak van de tik in de motor?
Het lukt me niet om de foto die ik ervan genomen heb mee te sturen, wellicht op een privé reactie?
wie helpt?
Gelukkig nieuw jaar!!
Johannes van Oeveren
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
volgorde kop demonteren
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 16 sep 2011, 19:36
volgorde kop demonteren
Laatst gewijzigd door Johannes van Oeveren op 16 jan 2012, 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: volgorde kop demonteren
Hoi,
Misschien kun je hier iets mee.
http://t4-wiki.de/wiki/Zylinderkopf" onclick="window.open(this.href);return false;
Succes,
Herman744
Misschien kun je hier iets mee.
http://t4-wiki.de/wiki/Zylinderkopf" onclick="window.open(this.href);return false;
Succes,
Herman744
Re: volgorde kop demonteren
binnen een uur ligt het block uit je bus hoor, kun je overal makkelijk bij.
Maar anders zou ik als je blok er inhoud.
Massa los, uitlaat los distributie op de tekens zetten, riem los, kop los, daarna turbo etc demonteren.
Maar anders zou ik als je blok er inhoud.
Massa los, uitlaat los distributie op de tekens zetten, riem los, kop los, daarna turbo etc demonteren.
RUBBEREXPRESS