Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Hoofdsteunen T4 voorstoelen
Hoofdsteunen T4 voorstoelen
Hallo,
ik heb mijn auto niet in de buurt vandaar dat ik het hier vraag: wat is de afstand (hart op hart) tussen de "pennen" van de hoofdsteunen van de voorstoelen?
ik kan 2 neksteuntjes kopen voor de stoelen achterin mijn doka zodat de kinderen ook lekker op de stoel blijven zitten als ze in slaap gevallen zijn.
op deze stoelen moeten ze komen:
ik heb mijn auto niet in de buurt vandaar dat ik het hier vraag: wat is de afstand (hart op hart) tussen de "pennen" van de hoofdsteunen van de voorstoelen?
ik kan 2 neksteuntjes kopen voor de stoelen achterin mijn doka zodat de kinderen ook lekker op de stoel blijven zitten als ze in slaap gevallen zijn.
op deze stoelen moeten ze komen:
- Doka Driekus
- Contacteer:
Re: Hoofdsteunen T4 voorstoelen
Rick, die afstand is 148mm.
Groeten,
Erik
Groeten,
Erik
- Multivan Generation
- Contacteer:
hart ---hart is bij mij 16 cm
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
- Doka Driekus
- Contacteer:
De aanslag van het meetlint heb ik op de foto er niet strak tegen aan liggen dus kijk even niet op de mm.
Groeten,
Erik
Groeten,
Erik
- Multivan Generation
- Contacteer:
Ik heb gestoffeerde multivan hoofdsteunen gemeten,
dus hou alsjeblieft de maat van DokaDriekus aan
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Die pennen staan toch altijd op dezelfde afstand?..en hoe doka meet ??Multivan Generation schreef:Ik heb gestoffeerde multivan hoofdsteunen gemeten,
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Pennen hebben allemaal dezelfde afstand, alle type hoofdsteunen zijn uitwisselbaar (van T4)
Groet, Oskar.
- Multivan Generation
- Contacteer:
Ik heb daarnet nog even 3 hoofdsteunen gemeten en kwam met schuifmaat op 150 mm uit.
(gisteren even vlug met iets anders gemeten)
(gisteren even vlug met iets anders gemeten)
Kun je ook zien he,op de foto met rolmaat,buiten-binnen =150
Dus hart op hart is dan ook 150. :zodenkikerookover
Dus hart op hart is dan ook 150. :zodenkikerookover
Dank U Heren,
de neksteuntjes die ik kan kopen hebben een HoH maat van 180mm, dus dat gaat niet passen ben ik bang.
misschien toch nog kijken of deze aangepast kan worden of zelf te maken zijn.
Wordt vervolgd.
de neksteuntjes die ik kan kopen hebben een HoH maat van 180mm, dus dat gaat niet passen ben ik bang.
misschien toch nog kijken of deze aangepast kan worden of zelf te maken zijn.
Wordt vervolgd.
Hallo,
ik heb even wat langer gezocht op marktplaats en gevonden.
Zie hier het resultaat:
Lijkt wel alsof het ervoor gemaakt is.
Groeten Rick
ik heb even wat langer gezocht op marktplaats en gevonden.
Zie hier het resultaat:
Lijkt wel alsof het ervoor gemaakt is.
Groeten Rick
Hoi Rick,
nu nog arm leuningen en je hebt "captain chairs super de luxe" ziet er goed uit!
nu nog arm leuningen en je hebt "captain chairs super de luxe" ziet er goed uit!
Groet, Oskar.
Hoi Oskar,
een setje armsteunen ligt al klaar om bekleed te worden zodat deze passen bij de T5 inca stof die op de T4 stoelen zit.
Het setje heb ik weer van Harry 341gekocht.
In het midden functioneert de box als armsteun en aan de buitenkant L+R komen de armsteunen.
Naast elke stoel zit een 12V punt en een schakelaar voor een leeslampje dat in het hemeltje ingebouwd is. Er komt ook nog een DVD-scherm dat ingeklapt weggewerkt zit tussen de hemel en het plaatwerk van het dak.
Verwende kinderen? Nee hoor valt best mee.
Groeten Rick
een setje armsteunen ligt al klaar om bekleed te worden zodat deze passen bij de T5 inca stof die op de T4 stoelen zit.
Het setje heb ik weer van Harry 341gekocht.
In het midden functioneert de box als armsteun en aan de buitenkant L+R komen de armsteunen.
Naast elke stoel zit een 12V punt en een schakelaar voor een leeslampje dat in het hemeltje ingebouwd is. Er komt ook nog een DVD-scherm dat ingeklapt weggewerkt zit tussen de hemel en het plaatwerk van het dak.
Verwende kinderen? Nee hoor valt best mee.
Groeten Rick
Ha Rick, het zijn verwende kinderen omdat het papa zijn hobby is! Dus niet de kinderen de schuld geven!
Blijft het mooi.
Blijft het mooi.
Groet, Oskar.
Hum nou heb ik het weer gedaan.