Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Stoelverwarming T4

vragen over de T4
Plaats reactie
J.F.A.

Stoelverwarming T4

Bericht door J.F.A. »

Aaan alle techneuten

Wie weet er misschien een oplossing ????

Volgende probleem: Stoelverwarming bestuurderskant doet het niet. Schakelaars omgewisseld geen enkel resultaat. Zitting losgenomen van het frame en gemeten of er spanning op de aansluiting staat onder de zitting en jawel, SPANNING. Stekkers losgenomen doch weet niet waar te meten, want er zit natuurlijk ook nog een temperatuur voeler ergens in de stof verwerkt.

Dus iemend een idee ??? Voor de dag ermee

Fred
T4 EXCLUSIVE 2001 TDI 150 PK Met een beetje tolerantie is het altijd vakantie
matje86

Re: Stoelverwarming T4

Bericht door matje86 »

ik weet er verder niks van ik heb meer verstand van stoelen
http://www.t4-wiki.de/wiki/Sitzheizung" onclick="window.open(this.href);return false;

Die Elektrik der Sitzheizung ist sehr zuverlässig, sodass in diesem Bereich selten Störungen auftreten. Ein Ausfall der Sitzheizung hat seine Ursache daher meist in einem Bruch des Heizdrahtes durch die ständige mechanische Belastung des Sitzes. Ein solcher Bruch lässt sich häufig durch Löten reparieren. Feststellen lässt er sich durch eine Durchgangsprüfung.
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
J.F.A.

Bericht door J.F.A. »

matje86 schreef:ik weet er verder niks van ik heb meer verstand van stoelen
http://www.t4-wiki.de/wiki/Sitzheizung" onclick="window.open(this.href);return false;

Die Elektrik der Sitzheizung ist sehr zuverlässig, sodass in diesem Bereich selten Störungen auftreten. Ein Ausfall der Sitzheizung hat seine Ursache daher meist in einem Bruch des Heizdrahtes durch die ständige mechanische Belastung des Sitzes. Ein solcher Bruch lässt sich häufig durch Löten reparieren. Feststellen lässt er sich durch eine Durchgangsprüfung.
Hoi Matje.

Heb het een an ander al doorgemeten en kan niets vinden. Ook de schakelaars waarin het stuurapparaat zit omgewisseld. geen resultaat tot op heden.

Fred
T4 EXCLUSIVE 2001 TDI 150 PK Met een beetje tolerantie is het altijd vakantie
Oskar 725

Bericht door Oskar 725 »

Fred,
je moet op de los gekoppelde stekkers van de matjes meten of er weerstand is, meet je niks is er een onderbreking, meet je 0 of een getal (waarde) is er doorstroming en zou het moeten werken.
Links en rechts met elkaar vergelijken en je weet meer!
Groet, Oskar.
Plaats reactie