Hallo weetjewellers,
vandaag tot de conclusie gekomen dat het lichtje van de achterruitverwarming aangaat als ik op mijn rem duw
Zou het aan slechte massa kunnen liggen in de kofferdeur???
En .... ( heb nog rare dingen aan mijn bakkie); als de lichtknop (binnenverlichting) aan staat dan branden ook de indicatielichtjes van de verwarming en op de twee andere standen (deur en uit) niet ook al ze staan de lichten aan
Gekke dingen zou ik zo zeggen.
Iemand die weet wat er zou kunnen mis zijn???
Grtz
Exter
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
gekke lichtjes :-s
gekke lichtjes :-s
Hoe vettiger, hoe prettiger!!
Re: gekke lichtjes :-s
Daar zal ik maandag eens naar kijkenOskar 725 schreef:Klinkt meer als massa achter op de zekering kast.
Misschien trekhaak contactdoos,door corrosie kun je rare dingen in het electrisch systeem krijgen
Moest er nu een trekhaak opstaan dan wist ik waar ik al kon gaan zoeken maar er staat gene op.mptje schreef:Misschien trekhaak contactdoos,door corrosie kun je rare dingen in het electrisch systeem krijgen
Binnenkort eentje opzetten dan zijn de rare toestanden mss opgelost ;-)
dan ga ik met oskar mee en denk toch aan een massa probleem .
1 rariteit gevonden!!!
er was een fiche los aan de achterruitverwarming, dus die werkt nu (gezien dankzij de vrieskou ) en indicatie licht van achterruitverwarming gaat niet meer als ik op de rem duw
Nu de rest nog
er was een fiche los aan de achterruitverwarming, dus die werkt nu (gezien dankzij de vrieskou ) en indicatie licht van achterruitverwarming gaat niet meer als ik op de rem duw
Nu de rest nog