Omdat mijn blokkie alweer 320.000 km af heeft gelegd, en ik er van overtuigd ben dat de vorige eigenaar dit nooit heeft gedaan, wil ik mijn verstuivers aan gaan pakken. In eerste instantie wilde ik alleen de nozzles vernieuwen, maar aangezien ik nu toch op de nominatie sta om chip te tunen, wilde ik het liefst gelijk wat grotere plaatsen.
Nu kwam ik uit op de Powerplus 520 .. maar mijn vraag is : Wie heeft er ervaring mee ?? Kan ik bij het vervangen nog ellende verwachten ??
Alle info is welkom.
Alvast bedankt weer
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Powerplus 520
Powerplus 520
Zwarte transporter T4 2.5tdi 2001 (rijdt nu in Polen rond)
Grijze caravelle T4 2.5tdi 1997 (rijdt nu in Bulgarije rond)
Zwarte transporter T5 2.5tdi 4motion 2009 (rijdt nu in Roemenie rond)
Zwarte caravelle T6 2.0tdi 2018 (rij ik lekker zelf in rond)
Grijze caravelle T4 2.5tdi 1997 (rijdt nu in Bulgarije rond)
Zwarte transporter T5 2.5tdi 4motion 2009 (rijdt nu in Roemenie rond)
Zwarte caravelle T6 2.0tdi 2018 (rij ik lekker zelf in rond)
Re: Powerplus 520
Geert G hier op het forum heeft ze volgens mij ook.
Ik heb er een tijdje terug nog naar geïnformeerd.
Samen met chippen zou je op ongeveer op 170 pk uit moeten komen met een acv.
Zonder chip kan je rond de 135 pk en meer/veel roet verwachten.
Incl montage en chip op maat zou dat rond de 1000 euro kosten.
Ik heb er een tijdje terug nog naar geïnformeerd.
Samen met chippen zou je op ongeveer op 170 pk uit moeten komen met een acv.
Zonder chip kan je rond de 135 pk en meer/veel roet verwachten.
Incl montage en chip op maat zou dat rond de 1000 euro kosten.
Groeten, Dennis
97'er 2.5 B/LPG Surf-Camper (Rode) en 96'er 2.5 TDI Surf-Bus (Blauwe)
97'er 2.5 B/LPG Surf-Camper (Rode) en 96'er 2.5 TDI Surf-Bus (Blauwe)