Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Wieldop kwijt -> velgen
Wieldop kwijt -> velgen
Oei, ik liep naar mijn viertje en het viel me direct op dat 1 wieldop er niet op zit. Nu ben ik geen held met dingen als wieldoppen Nu zie ik veel mensen het hebben over velgen enzo, en ik moet bekennen dat dat ook wel erg mooi is. De vraag is: zal (en kan het eigenlijk) ik (mooie) velgen kopen? Wat zijn de voor en nadelen of zijn wieldoppen net zo 'goed'?
Alvast bedankt,
Sinja
Alvast bedankt,
Sinja
Re: Wieldop kwijt -> velgen
Tipje:
Als je het nieuwe setje vast zet met een paar tie rips dan verlies je deze ook minder snel..
Als je het nieuwe setje vast zet met een paar tie rips dan verlies je deze ook minder snel..
T4 California Event 2.5TDI 2002
alu wielen zijn mooi maar worden met andere bouten vast gezet(reseve wiel staal andere bouten)
wieldoppen net zo prakties ,die 15 inch van golf , bora , passaat passen ook alleen ff de binnenpijp er af zagen,cq slijpen
wieldoppen ff vast zetten met tyripe dan hebben die pikkers toch altijd een mes of tang nodig om ze er af te krijgen
ik heb nog een wieldop ligge kom maar ff halen als je durft, 12 uur morge
half een mag ik feyenoord -ajax kijke
wieldoppen net zo prakties ,die 15 inch van golf , bora , passaat passen ook alleen ff de binnenpijp er af zagen,cq slijpen
wieldoppen ff vast zetten met tyripe dan hebben die pikkers toch altijd een mes of tang nodig om ze er af te krijgen
ik heb nog een wieldop ligge kom maar ff halen als je durft, 12 uur morge
half een mag ik feyenoord -ajax kijke
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Lol, ik durf niet ;)
Maandagavond durf ik wel.
Tie wrap (lol ) is een goede tip!
Maandagavond durf ik wel.
Tie wrap (lol ) is een goede tip!
zal morge ff foto plaatsen kan je zien of er wat bij zit
hey matje
Is niet altijd waar hoor dat je met sportvelgen andere bouten nodig heb.
En anders bewaar je 5 bouten in het tasje bij de krik etc.
Gr Ferry
Is niet altijd waar hoor dat je met sportvelgen andere bouten nodig heb.
En anders bewaar je 5 bouten in het tasje bij de krik etc.
Gr Ferry
T5 volledig ABT 224pk www.HORIZONBRUIN.nl
voor al u ZONNEBANKEN-SAUNA'S-FITNESSAPPARATUUR-COLLAGEENBANKEN-HOTTUBE'S
voor al u ZONNEBANKEN-SAUNA'S-FITNESSAPPARATUUR-COLLAGEENBANKEN-HOTTUBE'S
Kijk even hier
http://www.wieldopkwijt.nl/Volkswagen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Joop.
http://www.wieldopkwijt.nl/Volkswagen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Joop.
Nu weet ik vrij weinig van lichtmetalen of stalen velgen, maar is er niet een andere reden dan cosmetisch om voor het een of ander te kiezen?
Je hebt van die mooie 'off-road' banden. Wil je daarmee ook van de (asfalt)weg af bijvoorbeeld. Stalen velgen lijken mij steviger als jij buiten europa op slechte kwaliteit wegen of ruw terrein rijdt. Alu velgen zullen door stenen sneller beschadigen.
Je hebt van die mooie 'off-road' banden. Wil je daarmee ook van de (asfalt)weg af bijvoorbeeld. Stalen velgen lijken mij steviger als jij buiten europa op slechte kwaliteit wegen of ruw terrein rijdt. Alu velgen zullen door stenen sneller beschadigen.
Tom nr.1198
T4 Multivan Westfalia 2.4D 1995
T4 Multivan Westfalia 2.4D 1995
ze zijn met banden en hebben bij mij onder een 9 pers bus gezeten en onder mijn rooie, het zijn 15 inch, de banden zijn aan vervanging toe op 1 na die is zo goed als nieuw.
Als je interesse hebt doe mij maar een bod ik hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben.
Dank jullie voor de reacties.
Tom, je hebt zeker een punt, daar doelde ik inderdaad ook een beetje op. Het is niet dat ik wil off roaden, maar een beetje weerstand moeten ze wel aan kunnen. Ik durf niet te zeggen hoeveel inch mijn wielen of de wieldoppen zijn, waar kan ik dat zien?
@cowboy, afhankelijk van de antwoorden zal ik je pb-en
Tom, je hebt zeker een punt, daar doelde ik inderdaad ook een beetje op. Het is niet dat ik wil off roaden, maar een beetje weerstand moeten ze wel aan kunnen. Ik durf niet te zeggen hoeveel inch mijn wielen of de wieldoppen zijn, waar kan ik dat zien?
@cowboy, afhankelijk van de antwoorden zal ik je pb-en
op de band staat het of aan de binnenzijde dop
Hmm, ik doe mijn best maar zie het niet!
Oke. Op mijn band staat: LT 215/75 R 15 en op de wieldop staat:701 601 147 A, verder zie ik er niks anders op staan.