Mijn slang die op de brandstofpomp ziten over gaat met een koppelstuk naar een grotere slang die naar de brandstof filter gaat
weet iemand hoe deze slang heet
Het gaat dus om de brandstof leiding waarvan het laaste gedeelte dat naar de brandstofpomp gaat
Want deze is kapot
Bvd Leo
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Rubbere eindslang
Re: Rubbere eindslang
Leo,wat voor motor?
En geef even aan waar je (ongeveer) woont...misschien iemand in de buurt die je helpen wil/kan??
grtz.Harry
En geef even aan waar je (ongeveer) woont...misschien iemand in de buurt die je helpen wil/kan??
grtz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
-
Mijn bus is van 2001
2.5 tdi
2.5 tdi
- René
- Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.
Brandstof aanvoer slang??
René
René
-
leokouter76 schreef:Mijn slang die op de brandstofpomp ziten over gaat met een koppelstuk naar een grotere slang die naar de brandstof filter gaat
weet iemand hoe deze slang heet
Het gaat dus om de brandstof leiding waarvan het laaste gedeelte dat naar de brandstofpomp gaat
Want deze is kapot
Bvd Leo
Gewoon een nieuwe rubber brandstofslang van pomp naar filter trekken. de origineel was met een overgang naar een tyleen achtige slang. Kan gewoon uit een stuk dus.
ffe bij de automateriaalzaak halen, en vraag er gelijk 2 geschikte slangklemmen bij. (zijn speciaaltjes voor, die van de bouwmarkt zijn knudde voor dit doel)