Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
deurbak
deurbak
hoi t4 experts
is er een deurbak die naast een bijrijdersbankje past? (en de deur ooknog dicht kan)
ik heb in mijn caravelle een bankje gezet en de deurbak verwijderd omdat het tocht met de deur op een kier.
er schijnen ook kleinere deurbakken te zijn ?
Groeten Cor
is er een deurbak die naast een bijrijdersbankje past? (en de deur ooknog dicht kan)
ik heb in mijn caravelle een bankje gezet en de deurbak verwijderd omdat het tocht met de deur op een kier.
er schijnen ook kleinere deurbakken te zijn ?
Groeten Cor
- Endebendebus
Re: deurbak
Hallo Cor,
Ik heb hezelfde probleem gehad. Ik heb toen een stuk tussen de deurbak uitgehaald en weer aan elkaar gezet. Een korte deurbak zeg maar. Nu heb inmiddels weer een stoel en wil wel weer een normale deurbak. Misschien wil je wel ruilen...?
Maar ik kan mij voorstelen dat je het niet mooi vind dus zal ik je desgewenst een foto opsturen bij intresse
Groeten Thomas
Ik heb hezelfde probleem gehad. Ik heb toen een stuk tussen de deurbak uitgehaald en weer aan elkaar gezet. Een korte deurbak zeg maar. Nu heb inmiddels weer een stoel en wil wel weer een normale deurbak. Misschien wil je wel ruilen...?
Maar ik kan mij voorstelen dat je het niet mooi vind dus zal ik je desgewenst een foto opsturen bij intresse
Groeten Thomas
Groetjes Thomas
Tot camper omgebouwde politiebus (Waddeneiland) uit 2003, 2,5 tdi ACV, licht gekieteld.
Tot camper omgebouwde politiebus (Waddeneiland) uit 2003, 2,5 tdi ACV, licht gekieteld.
Endebendebus schreef:Hallo Cor,
Groeten Thomas
Bedankt voor het idee
ik wil mijn deurbak bewaren voor als ik de stoel weer terugzet
maar ik ben wel benieuwd naar de verkorte deurbak wil je toch een foto sturen?
Groeten Cor
- Endebendebus
Netjes doorzagen...en weer aan elkaar monteren met polyester matjes enzo Daarna wel enige aanpassingen ivm de ronding van het deurpanneel, en een extra gaatje tbv montage
Groetjes Thomas
is het speakergat verdwenen of heeft dat er nooitingezeten?
je hebt standaard bakken en luxe bakken, en je hebt een prijs van 50 euro en een prijs van 60
zie ook viewtopic.php?f=5&t=36716&p=254142#p254142" onclick="window.open(this.href);return false;
zie ook viewtopic.php?f=5&t=36716&p=254142#p254142" onclick="window.open(this.href);return false;
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
- Endebendebus
Standaard bakkie
Groetjes Thomas
je hebt 3 soorten
1 gewone
2 een gewone met speakergat
en 1 luxe met speakergat en stof
1 gewone
matje86 schreef:je hebt 3 soorten
1 gewone
en past niet een van de 3 in cobinatie met een bankje??
past wel maar dan kan je deur niet dicht
je zal moeten kiezen
bankje met ander deurpaneel of deurbak er afhalen
en iets zelf maken
ik weet niet zeker of indien je een t5 bank verlaagd, dan de bak kan blijven zitten
zal dat nog eens bekijken
je zal moeten kiezen
bankje met ander deurpaneel of deurbak er afhalen
en iets zelf maken
ik weet niet zeker of indien je een t5 bank verlaagd, dan de bak kan blijven zitten
zal dat nog eens bekijken
Laatst gewijzigd door matje86 op 19 feb 2012, 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoi Joris,Joris 407 schreef:Zie ook: http://www.gaskutsche.de/tipps_tuertaschen.php
Bedankt voor de link. Schitterende site!!!
Groeten, Bert
bedankt voor de reacties
ik ga zelf maar wat knutselen denk ik
die speaker moet toch weer ergens op het deurpaneel
mdf een decopeerzaag en wat grijze stof eromheen
als het mooi word laat ik het wel even weten
ik ga zelf maar wat knutselen denk ik
die speaker moet toch weer ergens op het deurpaneel
mdf een decopeerzaag en wat grijze stof eromheen
als het mooi word laat ik het wel even weten