jos_br schreef: ↑wo dec 09, 2020 17:29
Wij hebben weleens de torsievering van een ambulance eronder gezet, dat rijdt echt super bij een verlaagde of zware T4.
Jos.
Ik had de grijze er onder... ik kwam van die lichte groene.. ook een goede aanvulling ja
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
jos_br schreef: ↑wo dec 09, 2020 17:29
Wij hebben weleens de torsievering van een ambulance eronder gezet, dat rijdt echt super bij een verlaagde of zware T4.
Jos.
Dat zullen de roze zijn dan niet?
Had het geluk deze al onder men T4 te hebben toen ik hem verlaagde
Voor zover ik kon zien zijn mijn torsiestaven gewoon zwart, maar het ging over stabilisatie stang, iets minder duiken in een bocht mag wel van mij... Ik heb de voorkant overigens een flink stuk verlaagd momenteel.
Leuk project en zeker leuk te lezen dat je de bus na de jaren nog hebt.
Heb je trouwens de pomp ook vervangen ? Of heb je die laten zitten.
Wil namelijk het zelfde doen. En totdat ik deze forum via google tegen kwam al helemaal.
Brandstofpomp is gewoon de originele van de ACV, sorry voor de late reactie.
Gr Klaas
Als je de torsiestaaf aandachtig bekijkt dan zijn ze inderdaad zwart,
maar bij het montage punt met de 2 boutjes, op die zowat onmogelijke plek,
dan zie je daar een extra afwijkende kleur verf zitten.
groen, bruin, blauw, paarsroze, grijs etc. Die kleuren corresponderen met verschillende diameters en stijfheid,
Doe er je voordeel mee.
Groetjes Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Ik ben ook weer aan het klooien, dit keer met papa z'n busje.
Acv blok en bak gekocht,
Alle pakkingen, keerringen, riemen en koppeling vervangen,
Volvo 850 pomp
Volvo 850 inlaat (gestroomlijnd)
Volvo 850 verstuivers
AXG turbo, spruitstuk, downpipe, N75 klep,
Nieuwe schakelbolletjes,
T5 intercooler
Enz.
Hij zit normaal net hetzelfde als in de standaard intercooler, als ik hem dieper zet gaat de rubber er door.
Het plaatje is maar 2mm, ik heb er een kort buisje op gelast.
Die dikke plaat is een stuk van de egr pijp, die gebruik ik als klemflens, en in dit geval ook om draad in te tappen.
Druk is druk toch? Het is geen luchtmassameter die echt in de stroom moet zitten of wel?
Hoe bedoel je uit de midden, in het laadlucht-circuit?