Vandaag maar nieuwe velgen bestel na veel zoeken en kijken op marktplaats tot maar nieuw besteld.
Het zijn deze velgen geworden
max 1200kg per velg.
Maat 6,5J x 16
ET 45
PCD 5X112
Nu zoek ik nog een juiste banden maar ze gaven mij de volgende maten op
Voor welk type zouden jullie gaan met de bus veel snelweg gereden naar Frankrijk min10x perjaar 1600km
wij hebben de goodyear nct5 gehad die hebben er 60.000km ondergezeten deze zijn er niet meer.
215/60R16
Michelin AGILIS51 103T
Continental VANCO 103T
205/60R16
Michelin ENSAVERXL ENSAVERXL 96H
Milestone GREENSPORT GREENSPORT 96H
195/65R16
Bridgestone R630 R630 104 R
Dunlop SPLT30E SPLT30E 104 R
General Tire EUROVAN2 104 T
Goodyear CARG26 CARG26 100 T
Goodyear CARGO26E 104 R
Goodyear MARATHON MARATHON 100 T
Jinyu Tires YS77 104 R
Landsail LSV88 LSV88 104 T
Michelin AGIL51 AGIL51 100 T
Michelin AGILIS AGILIS 104 R
Pirelli CHRONO CHRONO 104 R
Tyfoon EUROVAN EUROVAN 104 T
Viking TRANSTECH TRANSTECH 104 T
Viking TRANSTECH2 TRANSTECH2 104 T
Vredestein COMTRAC COMTRAC 104 R
Vredestein COMTRACAS 104 R
mag ook een ander met of maat zijn.
Bedankt alvast.
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Nieuwe velgen bestelt maar welke banden zijn de juiste.
- sgsdebruijn
Re: Nieuwe velgen bestelt maar welke banden zijn de juiste.
Met zoveel km's zou ik een Agilis achtige band nemen, mooie hoge loadindex ipv die gepimpte/versterkte personenwagenbanden, tevens wat groter als je veel op de snelweg tuft ivm meer rust.
Ik heb er Hankook's RA14 in de maat 205/65R16 onder zitten, is iets groter dus iets minder snel optrekken maar wel lagere toeren bij dezelfde snelheid. Vult ook de kasten netjes (-;
Ben er tevreden over, prijs ervoor is redelijk. gebruikte ze tot ergens eind november om ze te wisselen voor winterbanden maar wellicht wissel ik ze dit weekend weer terug die winter is wel een eind voorbij verwacht ik.
Succes
Ik heb er Hankook's RA14 in de maat 205/65R16 onder zitten, is iets groter dus iets minder snel optrekken maar wel lagere toeren bij dezelfde snelheid. Vult ook de kasten netjes (-;
Ben er tevreden over, prijs ervoor is redelijk. gebruikte ze tot ergens eind november om ze te wisselen voor winterbanden maar wellicht wissel ik ze dit weekend weer terug die winter is wel een eind voorbij verwacht ik.
Succes
VW T4 Multivan 2.5TDI+++
oké De hangkook is ook een goede band monteer ik elke dag onder de caravans op mijn werk.
zal morgen is bellen wat ze kosten.
gr hans
zal morgen is bellen wat ze kosten.
gr hans
Vandaag de banden en velgen in huis het zijn de CONTINENTAL VANCO 2 205/65 R16 107T geworden deze voor een leuke prijs gekregen 100euro perband ex montage dat kan ik zelf op het werk.
welke druk is goed voor deze banden denk zelf aan 4,0bar voor 4,5 achter en vastzetten met 180nm de velgen.
groeten hans
welke druk is goed voor deze banden denk zelf aan 4,0bar voor 4,5 achter en vastzetten met 180nm de velgen.
groeten hans
- Multivan Generation
- Contacteer:
ik denk dat ik met een druk van rondom 3,7 bar zou proberen
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...