Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Piepen bij scherp sturen
Piepen bij scherp sturen
Hallo allemaal,
Voordat ik bijna vertrek heb ik nog een vraagje. Ik denk dat het niet heel veel kwaad kan maar heb toch graag advies van de kenners. Als ik scherp moet sturen, dan piept er iets in/aan de auto. Voor mij een geluid dat past bij een oude auto maar wat kan het zijn en kan het kwaad?
Groetjes,
Sinja
Voordat ik bijna vertrek heb ik nog een vraagje. Ik denk dat het niet heel veel kwaad kan maar heb toch graag advies van de kenners. Als ik scherp moet sturen, dan piept er iets in/aan de auto. Voor mij een geluid dat past bij een oude auto maar wat kan het zijn en kan het kwaad?
Groetjes,
Sinja
- sgsdebruijn
Re: Piepen bij scherp sturen
In ieder geval je stuur niet helemaal tegen het eind aan uitdraaien
VW T4 Multivan 2.5TDI+++
Sinja, dat is de pomp van je stuurbekrachting. in de uiterste stand links of rechts kan ie zijn druk even niet kwijt en produceerd dan dat geluid.
Kan geen kwaad en is normaal.
Kan geen kwaad en is normaal.
Groet, Oskar.
Ik wist wel dat je me gerust kon stellen! Dankjewel
- Mickel Moen
- Contacteer:
Dinsdag naar Weert om de bus reisklaar te maken (gaat hier in de straat zo lastig) en dan donderdagmiddag vertrekken!
En oh, niet te vergeten Spike te wassen want hij vind het maar wat leuk om door de paarden en kippenstront te rollen
22 maart de overtocht naar Marokko!!
En oh, niet te vergeten Spike te wassen want hij vind het maar wat leuk om door de paarden en kippenstront te rollen
22 maart de overtocht naar Marokko!!
- Multivan Generation
- Contacteer:
Arme Wim,Icebox schreef:En oh, niet te vergeten Spike te wassen want hij vind het maar wat leuk om door de paarden en kippenstront te rollen
Dat heb ik nooit van hem geweten...
memberlist.php?mode=viewprofile&u=2870
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
- Mickel Moen
- Contacteer:
He Sinja,
Alvast een hele goede reis. Na al die zorgen van Egbert en Oskar voor jouw busje moet het goed komen.
Ik hoop dat je veel plezier van de hefdaksjaal mag hebben tijdens de koude Marokaanse nachten.
Als je internetverbinding hebt, laat je natuurlijk wel even weten hoe het gaat. En we zien graag foto's van je busje daar.
Rij veilig en veel plezier.
Alvast een hele goede reis. Na al die zorgen van Egbert en Oskar voor jouw busje moet het goed komen.
Ik hoop dat je veel plezier van de hefdaksjaal mag hebben tijdens de koude Marokaanse nachten.
Als je internetverbinding hebt, laat je natuurlijk wel even weten hoe het gaat. En we zien graag foto's van je busje daar.
Rij veilig en veel plezier.
Laatst gewijzigd door Mickel Moen op 13 mar 2012, 07:45, 2 keer totaal gewijzigd.
Multivan Generation schreef:Arme Wim,Icebox schreef:En oh, niet te vergeten Spike te wassen want hij vind het maar wat leuk om door de paarden en kippenstront te rollen
Dat heb ik nooit van hem geweten...
memberlist.php?mode=viewprofile&u=2870
Ik dacht: waar heeft ie het over! En toen ik iets beter keek zag ik dat de link niet in je onderschrift hoorde
@Geert, dankjewel, gaat helemaal goed komen! Foto's gaan er ook zeker komen!