Ik zie niet helemaal hoe je dit profiel bevestigt aan de instapbak. Hoe heb je dit gemonteerd? Misschien een fotootje?BasT4 schreef:http://www.technirub.nl/zelfklemmende-k ... zwart.html
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
schuifdeur rubbertje topic
Re: schuifdeur rubbertje topic
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Stelt niks voor je drukt het rubber "u-profiel" gedeelte gewoon om het kunstofrandje van de instapbak
Life's What You Make it...
Profiel vh linkje is niet de juiste, je moet een haaks profiel hebben.
T5GP Beach
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
Dat idee had ik ook, het kunststof randje lijkt mij veel te klein voor een stevige hechting. Dus meer iets als dit?Erdem50 schreef:Profiel vh linkje is niet de juiste, je moet een haaks profiel hebben.
http://www.technirub.nl/zelfklemmende-k ... zwart.html Die zou onder de staande rand onderaan de instapbak geklemd kunnen worden.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
We zijn nu een weekje of wat verder en ik moet zeggen voor die paar centen is het één van de beste dingen die ik ooit heb uitgevoerd aan een auto om het comfort te vergroten! Ik kan het dus iedereen aanbevelen
Life's What You Make it...
- Multivan Generation
- Contacteer:
Mooi zo...
- Ali_Blabla
Ook ik zou nog graag in het bezit willen komen van zo'n rubbertje. Ik heb er geen problemen mee als ik zelf ergens een paar meter rubberstrip moet bestellen om er aan te komen. Zou er iemand zo aardig willen zijn om iets meer duidelijkheid of maten of zelfs een link door te kunnen geven?
Ik zie dat hierboven ook al wat opties zijn gegeven maar geen idee of dat de juiste zijn...
Ik zie dat hierboven ook al wat opties zijn gegeven maar geen idee of dat de juiste zijn...
Ik wil ook graag het rubber monteren aan de instapbak. De linkjes in dit topic zijn nu enkele jaren oud en werken niet meer.
Ik wil hem graag bestellen. Is dit de juiste? https://www.technirub.nl/kantafwerkpro ... zwart.html
Ik wil hem graag bestellen. Is dit de juiste? https://www.technirub.nl/kantafwerkpro ... zwart.html
California coach, 2.5 TDI 1997
Mooi, ik ga hem ook bestellen, want het geruis bij de deur is best hard.
Groet, Chris
T4 California Coach 2002
T4 California Coach 2002
Dat wil ik ook graag proberen.
Kopen jullie ieder voor zichzelf of voor een aantal bussen tegelijk.
Groeten Erik-jan
Kopen jullie ieder voor zichzelf of voor een aantal bussen tegelijk.
Groeten Erik-jan
- Multivan Generation
- Contacteer:
Leuk dat een topic van bijna 12 jaar oud,
soms nog steeds mensen inspiratie kan geven
Dan hebben Oskar en ik toch iets goed gedaan.
Wij liepen destijds eens samen op een auto demontage terrein te schuimen naar leuke onderdelen en kwamen allebei met rubbertjes aanlopen. We wisten alleen niet meer precies van welke auto's ze afkomstig waren. Maar werken deden ze goed..
Als er dan mensen vragen hoe en wat, dan kun je daar ook eerlijk gezegd niet 100% het juiste antwoord op geven, omdat je het niet meer exact weet.
Maar leuk dat er nog steeds mensen dit toepassen in hun eigen variant en er ook tevreden over zijn
Groetjes Peter
soms nog steeds mensen inspiratie kan geven
Dan hebben Oskar en ik toch iets goed gedaan.
Wij liepen destijds eens samen op een auto demontage terrein te schuimen naar leuke onderdelen en kwamen allebei met rubbertjes aanlopen. We wisten alleen niet meer precies van welke auto's ze afkomstig waren. Maar werken deden ze goed..
Als er dan mensen vragen hoe en wat, dan kun je daar ook eerlijk gezegd niet 100% het juiste antwoord op geven, omdat je het niet meer exact weet.
Maar leuk dat er nog steeds mensen dit toepassen in hun eigen variant en er ook tevreden over zijn
Groetjes Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Ik heb het rubber al aan de instapbak zitten.
De vorige eigenaar heeft het al geregeld voor mij.
Was blijkbaar ook op het forum te vinden, er zat ook een sticker op de achterruit. T4 for ever
Groeten Erik-jan
De vorige eigenaar heeft het al geregeld voor mij.
Was blijkbaar ook op het forum te vinden, er zat ook een sticker op de achterruit. T4 for ever
Groeten Erik-jan