Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

nieuw

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
silfrarado
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 apr 2012, 23:12
Locatie: Amsterdam noord

nieuw

Bericht door silfrarado »

hallo mijn naam is frans en ik heb sinds kort ook t4 kampeerbus :werkaanT4 moet nog veel aan gebeuren ff wachten hoor ik ga te snel zal eerst even vertellen waar ik woon dat is in amsterdam noord de t4 die ik heb gekocht is oud hij is van 91 en heeft echt al veel km gedraait bijna 4 ton maar goed ik denk dat hij het nog wel even vol houdt ik heb hem sinds 30-3-12 en inmiddels is de distributie vervangen en alles er om heen waterpomp enz olie ververst en homokineet vervangen rechts 2 grote roest plekken verwijdert en behandelt maar ik ben er nog lang niet wat nu eerst moet gebeuren is achterramen er uit en roest verwijderen ja lekker bezig he :gekte en ik heb al 4 nieuwe banden geregeld ik ga even kijken hoe ik een foto kan plaatsen
silfrarado
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 apr 2012, 23:12
Locatie: Amsterdam noord

Re: nieuw

Bericht door silfrarado »

nou mannen ik moet eerst even wat met mijn foto's doen ze zijn te groot en kan ze niet plaatsen neem wel nieuwe mijn t4 is trouwens een 2.4 diesel mijn vorige auto was een ford f150
silfrarado
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 apr 2012, 23:12
Locatie: Amsterdam noord

Re: nieuw

Bericht door silfrarado »

nou bedankt voor je tip ga even kijken wat ik er mee kan moet ook nog even zo een mooie sticker bestellen
Gebruikersavatar
Icebox
Berichten: 891
Lid geworden op: 09 mei 2011, 13:02
Locatie: Halfweg

Re: nieuw

Bericht door Icebox »

Welkom! Wij wonen in West, misschien komen we elkaar nog eens tegen!

Groetjes,
Sinja
Plaats reactie