Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Laswerk en APK

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
Gebruikersavatar
rradd
Berichten: 229
Lid geworden op: 12 feb 2010, 14:05

Laswerk en APK

Bericht door rradd »

Mijn camper moest vandaag gekeurd worden. Ik had van te voren de bus bekeken en behalve één stadslichtje vernieuwen had ik ook twee kijkgaatjes in de bodem. De ene was niet zo erg maar de andere wel. De schuifdeur viel bij het dichtdoen in een gat zodat deze niet meer in het slot viel. Door de deur iedere keer op te tillen sloot de deur wel. Ik kreeg er wel spierballen van. Mijn camper is dus multi functioneel. Via marktplaats (http://www.ebralaswerk.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) een afspraak gemaakt. Ivm de vakantiedrukte eerst van te voren de auto laten zien om een prijsopgave te maken. Afgelopen dinsdag er naar toe. Hij is vakkundig te werk gegaan.De roestige delen werden eruit gehaald en vorzien van nieuw plaatwerk. :werkaanT4 Mooie lasnaden. :klappen Wat ik belangrijk vind is dat het allemaal zo netjes en schoon is. Michiel ( de lasser) legt op een verrijdbare tafel alles neer wat hij nodig heeft , hij lijkt wel een chirurg. Hij verlies dus geen tijd in spullen zoeken ed gewoon geconcentreerd werken en alle aandacht aan de reparatie. Klasse werk verricht! De schuifdeur sluit beter als nieuw .
De camper werd zonder verdere problemen goed gekeurd. :gekte
Bijlagen
Na het lassen
Na het lassen
Gaatje achterzijde
Gaatje achterzijde
Laatst gewijzigd door rradd op 05 jul 2012, 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Home is where the Van is.
Volkswagen California Club 1994
Gebruikersavatar
rradd
Berichten: 229
Lid geworden op: 12 feb 2010, 14:05

Re: Laswerk en APK

Bericht door rradd »

Waar de schuifdeur naar beneden valt. Wat een werk
Bijlagen
Gat waar de schuifdeur door heen valt van onderen
Gat waar de schuifdeur door heen valt van onderen
Weg roest wel mooi uitzicht
Weg roest wel mooi uitzicht
Mooi dicht gemaakt
Mooi dicht gemaakt
Home is where the Van is.
Volkswagen California Club 1994
Plaats reactie