Welkom op het weetjewel forum, van en voor Transporter rijders.
Wil je geen advertentie blokken zien in het forum, dan moet je inloggen.
Dan verdwijnen ze.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Stroom aftappen waterpompje - stroomgebruikers ( Prostaat )

vragen over de T5
Plaats reactie
Jakob G

Stroom aftappen waterpompje - stroomgebruikers ( Prostaat )

Bericht door Jakob G »

Hallo leden/mannen,

We hebben eindelijk de bus omgebouwd tot camper bij JWG, allen het aansluiten van de waterpomp geeft wat problemen de radiateur blower ging aan toen we de waterpomp gingen testen, waar kunnen we het beste de stroom aftappen, en wat is de kleuren code van de draad/draden.

Nog even terug komen op de da-vinci-robot operatie die ik heb ondergaan, de prostaat en klieren zijn probleemloos verwijderd, na het bijkomen uit de narcose mocht ik direct wat gaan lopen dat ging aardig goed, wat ook tersprake kwam dat mannen na hun veertigste jaar elk jaar hun bloed moeten laten onderzoeken op de PSA waarden, toch was de prostaat van een jonge man verwijdert die net dertig was.

De prostaat laten verwijderen bij een verhoogde PSA is de enige beste optie, de prostaat wordt ook wel een sluipmoordenaar genoemd je kan er kanker aan hebben zonder dat je het merkt, ja je kan plas problemen hebben, mij hebben ze in een ziekenhuis een plas testje laten doen en toen twee en een halfjaar laten door lopen, toen was het te laat ik had kwaadaardige prostaat kanker, na veel fouten en leugens ben ik verder gaan zoeken en kwam uiteindelijk op de: da-vinci-robot operatie's door Dr. med. Jörn H. Witt is uroloog in het St. Antonius Ziekenhuis in Gronau DE terecht.

topmedicalcare.nl te HENGELO begeleid alles en helpen ook als tolk als je dat wenst ook kunnen ze de papieren rompslomp voor je opvragen, je kan je trouwen ook laten door verwijzen door je huisarts het beruchte ziekenhuis waar ik onder behandeling was wilde niet mee werken door een verwijzing naar het ziekenhuis te Gronau.

Mochten Jullie nog vragen hebben schroom niet het gaat om jou welzijn en van je gezin/fam het kan veel ellende leed en pijn voorkomen, we hebben het mee gemaakt met mijn vader, verschrikkelijk wat heeft die man geleden een pijn gehad, dat wil ik Jullie besparen vandaar mijn verhaal en dat Jullie ons kunnen vragen om meer gegevens we hebben alles bewaard.

Kort geleden zijn we voor controle naar Gronau DE gereist de PSA waarden zijn goed.
Maar jaarlijks moet ik de PSA laten controleren want je blijft een potentiële kankerpatiënt.

Graag een Tip wat betreft boven staande vraag.

Mvg,
Jakob G
Ps, helaas moeten wij onze camper verkopen omdat ik nog geen V.A.G werkplaats handleiding op dvd heb kunnen krijgen, om zelf reparetie's te kunnen doen aan onze bus, hopelijk kan toch iemand ons daar bij helpen, ook hier voor een reactie naar het email adres, en niet op het forum.

Niet iedereen heeft een goed inkomen wij hebben het op ons eten en warmte moeten besparen om het geld op te brengen om de kosten kunnen betalen voor de ombouw om zo toch in ons busje goedkoop te kunnen rijden.
Belasting maar een kwart en een camper allriskverzekering €29,00 per maand, zelf repareren en bewust rijden dan zou het te doen zijn voor ons.
Laatst gewijzigd door Jakob G op wo dec 24, 2014 20:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Mocht ik zijn vergeten de groeten van Jakob G.

Roger B. (11)61

Re: Stroom aftappen waterpompje - stroomgebruikers ( Prostaa

Bericht door Roger B. (11)61 »

enige reden dat je de camper moet verkopen is dat je geen DVD met het werkplaatshandboek kunt krijgen????

is dat VAG wplhandboek heilig dan?

koop/download een reparatiehandboek van een andere partij over jouw type Transporter en doe het daar mee, aangevuld met antwoorden op vragen die je hier stelt...

dat boek zal toch niet onontbeerlijk zijn om een auto zelf te kunnen onderhouden lijkt me
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Afbeelding

Jakob G

Re: Stroom aftappen waterpompje - stroomgebruikers ( Prostaa

Bericht door Jakob G »

Beste allemaal,

Ik heb een tijd niet kunnen reageren Prostaatkanker, allerlei toestanden en fouten door ziekenhuizen, en een dubbele littekenbreuk die nog niet verholpen is, dus ik ben nog niet buiten levens gevaar na prostaat en klieren verwijdering heeft het een behoorlijke impact op ons leven, mijn vrouw heeft daarnaast vele ernstige ziekten en kwalen, en er zijn nog veel veel meer toestanden, en er staat weer een verhuizing voor de deur die we samen moeten doen.

Maar de T5 nu een camper moet ook klaar, nog steeds is de stroom voorziening niet klaar dus als er nog nieuwe tips kunnen komen graag.

Roger B. ik heb al wel de DVD maar die na de eerst deel niet verder te installeren, dus we blijven in een twijfelachtige situatie.
Waarom een handleiding nodig ben de T3 heb ik heel veel aan gedaan maar de T5 is toch wel heel iets anders, ik heb niet de
verbeelding dat zonder een techniche handleiding te kunnen doen.

Woont er ook een lid in de buurt van Groningen die de DVD's kan uit proberen en kan ontdekken waar de fout zit???

Mvg,
Jakob G

Roger B. (11)61 schreef:enige reden dat je de camper moet verkopen is dat je geen DVD met het werkplaatshandboek kunt krijgen????

is dat VAG wplhandboek heilig dan?

koop/download een reparatiehandboek van een andere partij over jouw type Transporter en doe het daar mee, aangevuld met antwoorden op vragen die je hier stelt...

dat boek zal toch niet onontbeerlijk zijn om een auto zelf te kunnen onderhouden lijkt me
Mocht ik zijn vergeten de groeten van Jakob G.

Plaats reactie