Welkom op het weetjewel forum, van en voor Transporter rijders.
Voor handige tips en truc zie het viewforum.php?f=14 forum
Veel plezier , webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

nieuwe t5 GP 2013

vragen over de T5
Mennohuiser

Re: nieuwe t5 GP 2013

Bericht door Mennohuiser » do nov 01, 2012 20:37

Misschien mis ik wat.. maar kan iemand uitleggen wat de fun is.. om het blauwe stickertje zwart te maken ??
VW Multivan Highline Sport Edition 174pk
Afbeelding
Nieuwjaarsmeeting 2013

caddy

Bericht door caddy » do nov 01, 2012 20:43

henrib schreef:
Johan nr.46 schreef:Waarom stap je over van een Multivan naar een "gewone" Transporter?
omdat ik een superprijs voor de multivan kreeg als inruil en het scheelt nogal wat in de bijtelling
hoefde bijna niks bij te betalen en rij weer nieuw en de multivan was grotendeels afgeschreven (50% regeling)
Als je versneld hebt afgeschreven en nu een superprijs hebt gekregen heb je jezelf dan niet in de vingers gesneden door nu een groot bedrag naar de fiscus te moeten brengen?
gr, Jan.

TsX

Bericht door TsX » do nov 01, 2012 21:36

Mennohuiser schreef:Misschien mis ik wat.. maar kan iemand uitleggen wat de fun is.. om het blauwe stickertje zwart te maken ??
tja, waarom wil een mens er anders uitzien dan zijn buurman ?
waarom plaats je andere velgen onder de wagen ?
waarom rijden we niet allemaal met dezelfde vierkante doos en gaan we niet in uniform werken ?
;)
Tim's Caravelle:
Caravelle -> Multivan ombouw in progress
06 T5 Black
Multivan bumpers
2.5 5cyl TDI+

Mennohuiser

Bericht door Mennohuiser » do nov 01, 2012 22:47

TsX schreef:
Mennohuiser schreef:Misschien mis ik wat.. maar kan iemand uitleggen wat de fun is.. om het blauwe stickertje zwart te maken ??
waarom rijden we niet allemaal met dezelfde vierkante doos en gaan we niet in uniform werken ?
;)
jah.. das allemaal leuk gevonden.. maar omdat het niet is toegestaan krijg je er een verbaal voor als het even slecht wil.
Dan zie ik er de "fun" niet van.. maar ieder zijn ding hoor.. begrijp me goed.. :knipoog
VW Multivan Highline Sport Edition 174pk
Afbeelding
Nieuwjaarsmeeting 2013

Klusman

Bericht door Klusman » vr nov 02, 2012 1:14

TsX schreef:
;)

Als je je door een zwarte sticker anders voelt, ben je goed bezig, en vlug tevreden.
Maar ik vind de normale, bekeuringvrije platen toch mooier.

henrib

Bericht door henrib » vr nov 02, 2012 5:50

caddy schreef:
henrib schreef:
Johan nr.46 schreef:Waarom stap je over van een Multivan naar een "gewone" Transporter?
omdat ik een superprijs voor de multivan kreeg als inruil en het scheelt nogal wat in de bijtelling
hoefde bijna niks bij te betalen en rij weer nieuw en de multivan was grotendeels afgeschreven (50% regeling)
Als je versneld hebt afgeschreven en nu een superprijs hebt gekregen heb je jezelf dan niet in de vingers gesneden door nu een groot bedrag naar de fiscus te moeten brengen?
dat klopt heb nu wel wat extra boekwinst :ie
maarja bij de fiscus moet de schoorsteen ook roken

Bart(2)

Bericht door Bart(2) » zo nov 04, 2012 7:55

Deze week de knoop doorgehakt!

Nieuwe Multivan Life edition besteld met de nieuwe 180 pk BMT, is de zuinigste DSG in zijn soort en toch lekker 400 Nm. Goede deal gemaakt in Tilburg en nu maar afwachten wanneer VW dit bussie in elkaar geknutseld heeft.
Hij is vanaf medio week 45 bestelbaar bij Pon.

Gr Bart
Bijlagen
bruin1.png
in deze kleur (en Xenon standaard)
bruin1.png (253.93 KiB) 335 keer bekeken

alfagek
Contacteer:

Bericht door alfagek » zo nov 04, 2012 12:37

Ook in Tilburg besteld, ik ook.
Kreeg ruim 6000,- meer terug voor mijn huidige T5 dan bij mijn huidige dealer.
Ik voelde me toch echt bestolen door mijn eigen dealer, toen ik het lage inruil bedrag hoorde.

Wellicht ga ik ook gewoon voor onderhoud naar Tilburg ( als ze een leen auto hebben of op zaterdag onderhoud verrichten )

Die van mij ook met alle opties en week 2 leverbaar 2013 ( dubbele schuifdeur ) kleur dark wood.

Fiscaal, mag mijn bus niet eerder dan 2e week 2013 uit de boeken ( anders betaal ik belasting voordeel terug ) en dat doen we natuurlijk niet he. :bonk

Bart(2) schreef:Deze week de knoop doorgehakt!

Nieuwe Multivan Life edition besteld met de nieuwe 180 pk BMT, is de zuinigste DSG in zijn soort en toch lekker 400 Nm. Goede deal gemaakt in Tilburg en nu maar afwachten wanneer VW dit bussie in elkaar geknutseld heeft.
Hij is vanaf medio week 45 bestelbaar bij Pon.

Gr Bart
T6 - 204 DSG LWB Indium grey metallic met 20"

Plaats reactie