Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

g238 air quality sensor

vragen over de T5
Gebruikersavatar
Oviivo
Berichten: 2365
Lid geworden op: 15 aug 2012, 14:43

Re: g238 air quality sensor

Bericht door Oviivo »

Jeroen T5 204 schreef:Ja, april 2012. Geen druk verloren, de sensor lag gewoon dwars.

Afbeelding
hahaha, inclusief bewijsmateriaal :yes

klotesensor :muur
VW T5 California Black Edition TDI > Individual Project topic
als ebay het niet heeft, vergeet het dan maar
Ton ten Dam
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 apr 2021, 10:26

Re: g238 air quality sensor

Bericht door Ton ten Dam »

Hallo allen,
Ik heb een VW T5 California; uitstekende camper. Nu ben ik in juli over een brok ijzer gereden dat op de weg lag. Kort verhaal, schade aan de onderkant van de auto; handrem kapot. Gerepareerd en wat later ontdekte ik dat de binnen vloer enigszins omhoog gekomen is.
Nou schrikken natuurlijk. Deskundige erbij en die stelt die u-balkjes die voor geleiders bedbank zijn, die sla ze zo maar niet terug. Binnen vloer moet eruit; u-balkje verhitten en dat pas krijg je de vloer vlak. Ik ben wel geschrokken maar als deskundige dat stelt heb je toch geen weerwoord!
Kan iemand aangeven of het verhaal van de deskundige toch prima klinkt of dat het onzin is en dat de vloer op een andere manier weer vlak kan worden gemaakt.
Hoor ik?

Groeten
Ton ten Dam
Nijmegen
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33712
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: g238 air quality sensor

Bericht door Multivan Generation »

Als je de bank gewoon kunt verschuiven van voor naar achteren dan zou ik er niets aan laten doen.
Wel zou ik de corosiewerende bescherming weer in orde maken, om later geen problemen met roest te krijgen.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie